نماز، محوری ترین امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، نماز را محوری ترین امربه معروف و نهی از منکر دانست.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۳۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل زمانپور، در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شهرکرد با تاکید به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در تقویت بنیه فرهنگی جامعه گفت: لازم است با فضاسازی و فرهنگ سازی، ظرفیت لازم جهت تحمل پذیری جامعه برای اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را افزایش داد.

وی خواستار بیان نتایج مفید انجام این فریضتین به عنوان الگوی عملی در سطح جامعه شد و ادامه داد: با توجه به جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید برای آمادگی جامعه و پذیرش این فرهنگ سرمایه گذاری نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، تاکید کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های بسیج باید فرهنگ سازی برای تبیین این فریضه را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام زمانپور تصریح کرد: باید با با نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، زمینه گسترش و تبیین و ترویج ارزشهای مهمی مانند نماز و عفاف و حجاب در جامعه و خصوصا در بین جوانان فراهم شود، چون نماز محوری ترین مساله امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

ارسال نظرات