اقتصاد مقاومتی و ازدیاد نسل در سرفصل های حلقه های صالحین قرار گیرد

استاد حوزه و دانشگاه، با استناد به آمار رسمی جهانی درباره پیر شدن جمعیت کشور در سال های آینده، گفت: در برنامه های اصلی طرح صالحین بیان مباحث اقتصاد مقاومتی و ازدیاد نسل باید از سرفصل ها باشد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۴۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور کیفی سازی حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج امام کاظم علیه السلام سورشجان، فرمانده این حوزه به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر مظفری استاد حوزه و دانشگاه از حلقه های صالحین پایگاه شهدای سورشجان سرکشی کردند.

سرگرد پاسدار فرهنگ حیدری، گفت: برنامه ریزی دقیق جهت حلقه های صالحین به عنوان مهم ترین بستر رشد بسیجیان از اهم برنامه های حوزه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام کاظم علیه السلام سورشجان، به لزوم تقویت و کیفی سازی حلقه ها، اهتمام به حضور و غیاب و رعایت زمان جلسات حلقه ها اشاره کرد و افزود: برخورد چهره به چهره یکی از راه های مؤثر جذب می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مظفری از اساتید حوزه و دانشگاه، نیز در جمع سرگروه های صالحین، از اهمیت ازدیاد نسل گفت و مواضع و فرامین رهبر معظم انقلاب را در بحث افزایش جمعیت تبیین کرد.

وی، با استناد به آمار رسمی جهانی درباره پیر شدن جمعیت کشور در سال های آینده هشدار داد و گفت: در برنامه های اصلی طرح صالحین بیان مباحث اقتصاد مقاومتی و ازدیاد نسل باید از سرفصل ها باشد.

وی همچنین از اهمیت خودسازی سخن گفت و حلقه های صالحین را زمینه خوبی برای خودسازی مربی و متربی دانست.

ارسال نظرات