عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بسیج:

لزوم تکمیل طرح های پیشین دوبت در بخش مسکن

دولت قبل از شروع هر طرحی در بخش مسکن باید طرح های قبلی همچون طرح مسکن مهر را به پایان برساند.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش مسکن به عنوان یکی از مشخصه های مؤثر در اقتصاد گفت: ما گاهی اوقات به سمت مسیرهایی حرکت می کنیم که خارج از مدار اقتصاد علمی و مقاومتی است، آنچه که در بخش مسکن مشاهده می شود، رکود شدید و اجرای سیاست های نادرست است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سیاست های نادرست بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار موجب تضعیف بازار مسکن شده است افزود: برنامه های دولت برای تزریق به بخش مسکن مشکلات فراوانی دارد، متأسفانه دولت تدبیر و امید از سال پیش تا به الان تنها رکود در این بخش را افزایش داده است.

وی طرح مسکن اجتماعی وزارت راه و شهرسازی را طرحی خوب و با برنامه دانست و اظهار کرد: دولت قبل از شروع هر طرحی در بخش مسکن باید طرح های قبلی همچون طرح مسکن مهر را به پایان برساند، سرمایه قشر مستضعف جامعه مدت ها در طرح مسکن مهر مانده است، دولت هر چه سریع تر باید واحدهای مسکن مهر را تکمیل کند.

محبی در پایان با بیان اینکه کمیسیون عمران در تلاش است تا طرح های قبلی دولت در زمینه مسکن را به پایان برساند افزود: دولت توجه خود به بخش مسکن را افزایش دهد، رکود موجود در مسکن، بخش های دیگر اقتصاد را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

ارسال نظرات