برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره)

شهردار منطقه 7 گفت: مراسم برگزاری نماز عید سعیدفطر با همکاری تیم اجرایی شهرداری منطقه 7 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۹۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا نگهبان، شهردار منطقه 7  اظهار کرد: نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نگهبان با اشاره به اینکه عید سعید فطر یکی از بزرگترین و با شکوه ترین نمازهای جهان اسلام است، گفت: این نماز پیام صلح و آشتی و عدالت را برای جهانیان به دنبال دارد.

شهردار منطقه 7 افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته تمهیدات ویژه‌ای برای باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم با همکاری تیم اجرایی منطقه 7 انجام می شود.

وی در ادامه گفت: شستشوی آبنما در بوستان یاس، شستشوی جداول، درختکاری در اطراف مصلی ،‌جمع‌آوری زباله‌ها از داخل مصلی امام خمینی (ره)، کاشت درخت تزئینی در بوستان افرا،‌رنگ‌آمیزی المان ةای شهری، مرمت جداول خیابان بهشتی از جمله فعالیت های شهرداری منطقه 7 برای مهیا کردن مصلی تهران است.

نگهبان در پایان تصریح کرد: نماز عید فطر همانگونه که از نامش پیداست، بازگشت به فطرت است از همین رو ما تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم به کار می گیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار