رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار خبر داد؛

کاهش 20 درصدی قیمت میوه‌های لوکس مجلسی

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار از کاهش 20 درصدی قیمت میوه های لوکس مجلسی در بازار میوه و تره بار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۹۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینی مهاجران بااشاره به وضعیت بازار میوه و تره بار، اظهار کرد: با وجود حجم بالای میوه های خارجی قاچاق که از مرز های کشور به بهانه  فروش در بازار‌های محلی استان های مرزی کشور به بدنه بازار میوه و تره بار وارد می شود، جو آرامی بر بازار میوه و تره بار حکم فرما می باشد.

وی تصریح کرد: دپو شدن میوه قاچاق در حاشیه پایتخت تهدیدی بزرگ بیخ گوش استان تهران برای بازار میوه و تره بار و در مجموع تیشه ای پولادین بر ریشه تولیدات داخلی است و خواب خرگوشی نسبت به این معضل، تولید داخل را با چالشی بزرگ مواجه خواهد کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با تاکید بر اینکه کاهش قیمت میوه در بازار به معنای رفع تلاطم از بازار میوه و تره بار است، اضافه کرد: به فصلی از سال رسیده ایم که حجم بالایی از تولیدات داخلی محصولات کشاورزی در شاخه میوه و مرکبات در بیشتر اراضی کشاورزی کشور کشت و به شکل متناوب روانه بازار توزیع و عرضه می شوند.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با ابراز تاسف از طولانی شدن قیمت نوبرانه در بازار میوه و تره بار، ابراز کرد: با توجه به تاثیرات ماه مبارک رمضان بر بازار میوه و تره بار، به غیر از هندوانه تولیدات دیگر از سوی متقاضیان در ماه میهمانی خدا با استقبال کمتری مواجه است.

مهاجران با اشاره به اینکه در بحث تولید انگور و آلو سال پرباری داریم، اظهار کرد: در قیاس فروش هندوانه و در مجموع کاهش 30 درصدی قیمت میوه و تره بار، قیمت میوه‌های لوکس در بازار 20 درصد کاهش یافت زیرا تولیدات کشاورزی در استان های کشور به اصطلاح بازاری ها دست آمده است
منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار