خبرهای داغ:

نشست مودت حوزه شهید مصطفی خمینی(ره) سپاه جلفا برگزار شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در این آیین گفت: هر اندازه عمل به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زیاد باشد افراد جامعه با تعهد و مسئولیت بیشتری به این امر توجه می کنند.
کد خبر: ۸۵۴۲۴۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر اشاره و اظهار کرد: جامعه زمانی اصلاح می شود که ابتدا خود فرد به وظایف فردی خود توجه کند و امام حسین(ع) نمونه بارز چنین امری است که در راه احیای امر به معروف و نهی از منکر از همه هستی خود گذشت.

وی همچنین به هفته حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: اعتقاد راسخ و پایبندی نسل جوان به رعایت حجاب و عفاف یقینا توطئه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد.

فرمانده سپاه جلفا ادامه داد: انسان های بزرگ در سایه مادران باتقوا تربیت می شوند و دشمن از این موضوع ترس دارد و به همین علت در شبکه های ماهواره ای و اینترنتی در پی سست کردن بنیان خانواده های اسلامی است.

آیین محفل سالیانه مودت حوزه شهید مصطفی خمینی(ره) سپاه جلفا با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، شورا و فرماندهان پایگاه های مقاومت این حوزه در تالار فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار