مسئول موسسه پویش نور صومعه سرا:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در صومعه‌سرا

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا گفت:محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران در این موسسه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۰۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

فاطمه نظیفی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، با اشاره به اینکه رمضان ماه نزول قرآن است، اظهار کرد: همزمان با شب بیست‌وهفتم ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم ویژه خواهران با حضور با شکوه بانوان در این موسسه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در آیین مذکور عاطفه ناصح، قاری کشوری و چند تن از قاریان استانی و شهرستانی  به تلاوت آیات وحی پرداختند، افزود: این محفل انس (22تیر) راس ساعت 19 و سی دقیقه در موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا برگزار شد.

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا گفت: بعد از اجرای قاریان و تلاوت قرآن کریم، به وسیله افطاری از حاضرین پذیرایی شد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا دعای مجیر قرائت گردید.

نظیفی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هر روز در این موسسه جزخوانی قرآن کریم ویژه خواهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن رمضان و تدبر در قرآن از دیگر برنامه‌های این موسسه در ماه رمضان است که در این طرح هر روز بعد از قرائت یک جزء از قرآن کریم، نکات اخلاقی در آیات گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی با حضور شیفتگان و مشتاقان کلام وحی موجب شناخت چهره‌های شاخص قرآنی می‌شود، خاطرنشان کرد: کلام نورانی وحی، جان و دل را صفا می‌بخشد و در پرتو معانی و مضامین آیات قرآن وجود انسان تابان و درخشان می‌شود.

مسئول موسسه پویش نور بعثت صومعه‌سرا اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان دوره تربیت معلم قرآن کریم پیش دبستانی با تدریس استاد همتی، از دارالقرآن سازمان تبلیغات کشور در این موسسه برگزار می‌شود.

نظیفی افزود: این موسسه از کودکان 4 تا 6 ساله برای مهدکودک و پیش‌دبستانی با گرایش قرآنی با ظرفیت محدود ثبت نام به عمل می‌آورد و علاقه‌مندان تا آخر ماه مرداد فرصت دارند در این موسسه ثبت نام کنند.

ارسال نظرات