امام جمعه موقت اردکان :

تثبیت فناوری هسته ای مهمترین دستاورد مذاکرات بود / شورای نگهبان حافظ میراث ماندگار انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت اردکان ، تثبیت فناوری هسته ای را مهمترین دستاورد مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 برشمرد .
کد خبر: ۸۵۴۲۸۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به توافقات جمع بندی هسته ای کشورمان با گروه 1+5 ، به رسمیت شناختن فناوری هسته ای را ثمره سالها پایداری و استقامت دانست و افزود : تثبیت فناوری هسته ای ، مهمترین دستاورد این مذاکرات بود .

امام جمعه موقت اردکان گفت : ما با استقامت توانستیم توانایی های خود را به دنیا ثابت کنیم و ناراحتی مقامات رژیم صهیونیستی از این توافقنامه نشان از ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی دارد .

وی اظهار داشت : درایت مقام معظم رهبری در هدایت مذاکرات و حمایت های مردمی از تیم مذاکره کننده ایرانی موجب شد که استکبار جهانی به پای میز مذاکره بیاید .

حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور گفت : اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ولی به اذعان مقامات غربی ، تحریم ها بر ملت ایران اثری نداشته است و یکپارچگی و یکدلی مردم و دولت ایران آنها را وادار به مذاکره کرده است .

وی تصریح کرد : این توافقنامه یک موفقیت ملی است و کسی نمی تواند آن را به نام خود ثبت و مصادره کند و نباید این موفقیت را جناحی و سیاسی کنیم .

خطیب جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان به بیان گوشه ای از وظایف خطیر این نهاد در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت .

وی گفت : شورای نگهبان حافظ میراث ماندگار انقلاب اسلامی و ثمره خون شهداء و زحمات امام راحل عظیم الشأن است .

حجة الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی پور با اشاره به سخنان مداخله جویانه مقامات آمریکایی و کشورهای غربی در خصوص شورای نگهبان گفت : این اظهارات نشان دهنده جایگاه والای این نهاد نظارتی در جمهوری اسلامی ایران است .

تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ، لزوم شکرگذاری به درگاه الهی به خاطر توفیق درک ماه مبارک رمضان ، توجه و کمک به نیازمندان در تمامی ایام و دعوت از مردم شهرستان اردکان برای مشارکت در ساخت دو عدد از درهای حرم مطهر طفلان مسلم از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات