دستگاههاي خدمات رسان آماده پذيرايي از ميهمانان عيد فطر باشند

با توجه به اينكه در آستانه عيد سعيد فطر قرار داريم لازم است دستگاههاي خدمات رسان تمهيداتي در خصوص جذب و نگه داري ميهمانان و مسافرين در شهر گيوي انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بيگي، امام جمعه کوثر در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كوثر ضمن تبريك پيشاپيش عيد سعيد فطر اظهار كرد: نماز فطر در مسجد جامع شهر گيوي راس ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد كه انتظار مي رود مردم شهرستان كوثر با حضور حد اكثري خود اجر و پاداش يك ماه روزه و عبادت خويش را از خداوند متعال دريافت كنند.

وي در ادامه به زكات فطره اهالي اين شهرستان اشاره كرد افزود: بايستي در پرداخت زكات فطره حساسيت داشته باشيم؛ چرا كه آبروي مردم برابر است با جان مردم و امروزه زمان آن نيست كه زكات خود را به صورت نقدي به شخص يا اشخاصي كه مي شناسيم پرداخت كنيم؛ واريز زكات فطره به شماره حساب شخص نيازمند، پرداخت از طريق صندوق هاي كميته امداد و بهزيستي از جمله راههاي حفظ آبروي اشخاص تهي دست و مددجو بوده و همچنين اطمينان از كمك به همنوع خويش را خواهيم داشت.

امام جمعه كوثر در ادامه با اشاره به عظيمت ميهمانان و مسافرين نوروزي به شهر گردشگري گيوي در آستانه عيد سعيد فطر اظهار كرد: با توجه به اينكه در آستانه عيد سعيد فطر قرار داريم و ميهمانان و مسافرين شهرهاي مختلف ايران اسلامي حتي از روز هاي چهارشنبه و پنجشنه به سفر هاي تابستاني خود پرداخته اند؛ لازم است تمهيداتي در خصوص جذب و نگه داري ميهمانان و مسافرين در شهر گيوي انجام گيرد.

وي در ادامه از مسئولين، مردم و دستگاههاي اجرايي شهرستان كوثر بخصوص شهرداري شهر گيوي خواست تا در ميهمان نوازي و ارائه خدمات به گردشگران و ميهمانان نهايت سعي و تلاش خود را انجام دهند.

خطيب جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبريك سالروز تشكيل شوراي نگهبان به فرمان حضرت امام (ره) اشاره كرد و افزود: شوراي نگهبان قلب و نبض تپنده نظام مقدس ايران اسلامي است؛ چرا كه شوراي نگهبان هر ناخالصي را به خالص تبديل كرده و فتنه هايي كه توسط افراد مغرض تدارك ديده مي شود را با تدبيري حكيمانه خنثي مي كند.

ارسال نظرات