محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج گفت:

ماهواره مروج بی­ بند و باری

ماهواره همان دشمن تفکر و اندیشه، شیطانی است که خود را زیبا جلوه می‌دهد تا در بین خانواده‌ها و برای از بین بردن بنیان خانواده برای خود جا باز کرده باشد.
کد خبر: ۸۵۴۳۱۶۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت؛ وجود ماهواره‌ها در منازل پیامدهای بسیاری را در پی دارد که قسمتی از این پیامدها مربوط به آسیب‌های اجتماعی این پدیده در سطح جامعه است. امروز دشمنان ايران اسلامي به خوبي دريافته اند كه با پخش برنامه هاي سياسي عليه نظام جمهوري اسلامي نمي توانند به اهداف براندازانه خود برسند، لذا به سمت موضوعات اجتماعي و فرهنگي حركت كرده اند.

آنها بخوبی دانسته اند که طی 36 سال گذشته نه از طریق تهدید و تحریم نتوانسته اند اراده مردم را ضعیف کنند لذا این بار با کار فرهنگی و ایجاد شبکه های مختلف فارسی زبان وارد صحنه شده­اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت؛ ماهواره همان دشمن تفکر و اندیشه، شیطانی است که خود را زیبا جلوه می‌دهد تا در بین خانواده‌ها و برای از بین بردن بنیان خانواده برای خود جا باز کرده باشد.

شبکه‌های ماهواره ای با انتخاب سریال‌هایی خاص بر پایه موضوعاتی چون روابط بی بند و بارانه و بی توجهی به تعهد خانوادگی، در قالب‌های فریبنده سعی در رسوخ در خانواده‌های ایرانی داشته اند.

سعیدی در ادامه تاکید کرد؛ عوامل و برنامه سازان شبکه های ماهواره ای با شناخت دقیق از جامعه ایران دست به ساخت برنامه های هدفمند می­زنند  که متاسفانه باید اعتراف کنیم که این شناخت به قدری دقیق و عمیق است که آنها روی آورده اند به ساخت برنامه های با زبانهای بومی مردم ایران  که این فقط نشان از شناخت هرچه بهتر ذائقه مردم ایران است که با اقبال خوبی نیزمواجه شده .

در این میان نیز بعضی کج سلیقه­ گی­ ها و سوءتدبیرها و همچنین نبود تفریحات سالم به حد کافی برای همگان گرایش خانوادها مخصوصا جوانان را به ماهواره بیشتر کرده است .

وی در خاتمه اظهار کرد از  صداو سیما توقعات زیادی میرود تا با ساخت برنامه ­های متنوع  مطابق با سلیقه مردم، آنها را از عوارض سوء مشاهده ماهواره مطلع کند تا در آینده شاهد ازهم گسیختگی خانواده که هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است، نباشیم .

ارسال نظرات