مقاومت 36 ساله ملت ایران گزینه های روی میز استکبار را بی اثر کرد

جانشین سپاه شهرستان مشگین شهر گفت: مقاومت 36 ساله مردم غیور که سرتاسر آن عزت و کرامت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت به استکبار جهانی نشان داد که با تهدید های "گزینه های روی میز" نمی تواند مردم ایران اسلامی را از اهداف خود باز دارد.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۰۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، سرهنگ ابراهیم کریملر اناری، جانشین سپاه ناحیه مشگین شهر در نشست بصیرتی که در محل دانشگاه پیام نور شهرستان مشگین شهر برگزار شده بود به بررسی مسائل روز سیاسی و آخرین تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: در طول تاریخ پرچم اسلام و کفر بر افراشته شده و با یکدیگر به تقابل پرداخته اند و این تقابل همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تقابل اسلام و کفر از زمان پیامبر آغاز شده بود که پیامبر عظیم الشان پرچم دار اسلام و مشرکان مکه پرچم دار کفر بودند این روند حتی در دوران ائمه معصومین (ع) نیز ادامه داشت همانطور که امام علی (ع) پرچم دار اسلام بود در طرف مقابل معاویه پرچم دار کفر بود و این روند تا زمان حال ادامه داشته است.

وی با اشاره به وضعیت حکومت ملت های مسلمان گفت: با توجه به اینکه اسلام آمریکا در منطقه خصوصاً در کشورهای عربی، امروزه پرچم اسلام ناب محمدی در دست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و مقام معظم رهبری پرچم دار این اسلام است. در طرف مقابل استکبار جهانی در راس آن آمریکا و رژیم صهیونستی پرچم دار کفر را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به ناعدالتی هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تصریح کرد: وجود ناعدالتی در نظام مقدسی همچون ایران که بر پایه اسلام ناب محمدی تشکیل شده شایسته نیست اما این بی عدالتی ریشه تاریخی در اسلام دارد حتی در زمان زمامداری حکومت اسلامی توسط پیامبر(ص) و حتی امام علی (ع) جامعه اسلامی از بی عدالتی های موجود در آن زمان رنج می برد. حتی در حکومت جهانی اسلام که توسط امام زمان (عج) تشکیل خواهد شد برخی بی عدالتی ها وجود خواهد داشت چونکه عدالت مطلق فقط و مخصوص خداوند است.

سرهنگ کریملر اناری در بخشی از سخنان خود با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و کشورهای 1+5 و ضمن تقدیر و تشکر از تیم مذاکره کننده ایرانی به خاطر ایستادگی بر خطوط قرمز نظام که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده بود گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا زمانی برای پیشبرد اهداف خود دست به عملیات های نظامی می زد که نمونه های آن در کشور های عراق و افغانستان قابل مشاهده بود.

وی در ادامه افزود: امروزه مشاهده می شود که مقاومت 36 ساله مردم غیور که سرتاسر آن عزت و کرامت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت به استکبار جهانی نشان داد که با تهدید های "گزینه های روی میز" نمی تواند مردم ایران اسلامی را از اهداف خود باز دارد چرا که ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس آن را به جهانیان ثابت کرده است.

وی با اشاره به حساسیت مذاکرات و نیاز غرب به این توافق افزود: توافق هسته ای با ایران برای غرب آن قدری ضروری بود که جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا با ان وضع جسمانی به مدت 18 روز با تیم مذاکره کننده ایران به مذاکره پرداخت که گویای ناتوانی آمریکا در مقابل ملت و کشور اسلامی ایران می باشد.

جانشین سپاه ناحیه شهرستان در این نشست، درگیری های موجود در خاورمیانه و کمک رسانی ایران به کشورهای مسلمان را تحت الشعاع سخنان خود قرار داد و بیان کرد: همانطور که یکی از اصلی ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومان و مستضعفان است امروزه ایران اسلامی با حمایت های همه جانبه عراق،سوریه،لبنان ،غزه و یمن به با جنگ استکبار جهانی برخواسته است و روز به روز شاهد پیروزی امت مسلمان در مقابل کفر هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن خیلی خطرناکتر از سایر جنگ ها است افزود: جبهه فرهنگی یکی از جبهه هایی است که دشمن تا خانه هایمان نفوذ کرده است و در حال حاضر سربازان آمریکایی در پشت بام خانه ها و حتی در جیب های ماست که نشان از گستردگی جنگ نرم دارد و لازم است که هر دانشجو وظیفه خطیر آگاه سازی را بر عهده گرفته و از خانواده های خود شروع به روشنگری کنند تا بتوانیم با بصیرت زیاد دشمن را در این راه هم ناکام بزاریم.

وی در پایان سخنان خود یکی از مشکلات اساسی جامعه اسلامی را عدم درک ولایت فقیه به صورت واقعی عنوان کرد که تاثیر منفی بر جامعه اسلامی دارد.

ارسال نظرات