مشگین شهر میزبان 300 هزار گردشگر داخلی و خارجی شد

در ایام تابستان شهرستان مشگین شهر میزبان بیش از 300 هزار نفر مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهرستان بود و در کنار ان شاهد حضور مسافران خارجی نیز به این شهرستان بودیم.
کد خبر: ۸۵۴۳۲۴۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

ابراهیم امامی فرماندار مشگین شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از مشگین، با اشاره به ظرفیت های کم نظیر گردشگری در شهرستان مشگین شهر و حجم عظیم مسافران به شهرستان گفت: با توجه به پیش بینی هایی که در این خصوص انجام شده بود خیل عظیمی از مسافران و گردشگران مشگین شهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده بودند.

وی افزود: در این ایام شهرستان مشگین شهر میزبان بیش از 300 هزار نفر مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهرستان بود و در کنار ان شاهد حضور مسافران خارجی نیز به این شهرستان بودیم که این امر در نوع خود کم نظیر بود.

وی تصریح کرد: حجم زیاد مسافران به شهرستان مشگین شهر موجب شد این شهرستان در بحث زیر ساختی و مراکز اقامتی با مشکل مواجه کرد به طوری که علاوه بر مراکز اقاومتی شهرستان مجبور به تجهیز بیش از 20 واحد مدرسه جهت اسکان مسافران شدیم.

امامی با اظهار امیدواری گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم توسط اعضای ستاد سفر به این شهرستان پیش بینی شده بود لذا در اسرع وقت اقدامات لازم جهت سازماندهی مسافران به نحو احسن انجام گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر به عنوان برند گردشگری انتخاب شده است گفت: انتظار می رود حجم ورود مسافران بیش از این نیز افزایش یابد.

وی در پایان از سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص سرمایه گذاری در احداث هتل و مراکز اقامتی درخواست به همکاری کرد.

ارسال نظرات