افزایش 20 درصدی مسافران ورودی به شهرستان نیر

فرماندار نیر از افزایش 20 درصدی مسافران ورودی به این شهرستان نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۱۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار نیر گفت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی بیش از 200 هزار مسافر به این شهرستان سفر کردند.

وی گفت: تعداد مسافران ورودی به این شهرستان نسبت به تعطیلات عید فطر سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

صمدی به ترافیک داخل شهر اشاره کرد و گفت: دو کنار گذر برای رفع معضل ترافیک پیش بینی شده و مسافران از این دو کنار گذر عبور می کنند.

فرماندار نیر گفت: ظرفیت تمام هتل آپارتمان ها و میهمانسراهای شهرستان نیر در ایام تعطیلات عید سعید فطر تکمیل شده بود.

به گزارش نیریمیز با توجه به آغاز دور جدید مسافرت های تابستانی و افزایش سفر ها، ترافیک سنگین در مدخل ورودی و همچنین داخل شهر نیر حاکم است.

البته شهر نیر سال هاست به دلیل عدم وجود جاده کمربندی از این مشکل رنج می برد و با وجود تلاش مسئولین شهرستان جهت رفع این مسئله، به دلیل عدم تکمیل جاده کمربندی شهر نیر هنوز هم گریبان گیر این مشکل ترافیکی است.

هر چند پس از گذشت سال ها از این مشکل ترافیکی در شهر، به همت مسئولان شهرستان برای حل مسئله و به منظور روان سازی ترافیک شهری دو کنار گذر برای رفع معضل ترافیک پیش بینی شده است اما وجود سراشیبی و پیچ های تند در مسیر، عبور از کوچه ها و محله های نه چندان عریض و دارای دست انداز و همچنین طولانی شدن مسیر این اقدام تاثیر چندانی بر روی روان سازی ترافیک سنگین نیر نداشته و همچنان بسیاری ازخودورها و به خصوص خودروهای سنگین از داخل شهر عبور می کنند.

ارسال نظرات