اسکان 3079 نفر روز مسافر فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان نیر

مدیر آموزش و پرورش نیر گفت: درتعطیلات عیدفطرامسال 3079 نفر روز مسافر فرهنگی در ستاد اسکان شهرستان نیر، مورد پذیرش قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۴۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، عین اله یوسفی سادات، مدیر آموزش و پرورش نیر دربازدید از مدارس و مراکز تحت پوشش اسکان فرهنگیان شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیر در معبر ورودی استان از سمت استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد ما همه ساله خیل مسافران و گردشگران تابستانی را به این منطقه شاهد هستیم.

وی در این بازدید در خصوص تکریم و خدمات رسانی به فرهنگیان و میهمانانی که در تعطیلات تابستان 94 به شهرستان نیر سفر می کنند، گفت: پایگاه های ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان به منظور ارائه خدمات و تکریم از خانواده بزرگ فرهنگیان سراسر کشور، از آمادگی کامل برخوردار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر افزود: در ایام تعطیلات عید سعید فطر امسال، از 27 تا 28 تیر ماه 94 ، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر بصورت سامانه الکترونیکی افتخار میزبانی بیش از 3079 نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس شهر و اردوگاه تربیتی فرزندان حضرت امام خمینی (ره) را داشته است.

وی در ادامه از تمهیدات لازم در صورت افزایش تعداد مسافران مراجعه کننده در شرایط خاص، در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر این پتانسیل و قابلیت را دارد که در صورت افزایش تقاضای پذیرش اسکان از سوی مسافران و میهمانان، مراکز اقامتی بیشتر در اختیار میهمانان فرهنگی سراسر کشور قرار دهد.

یوسفی سادات افزود: به علت تراکم زیاد مسافرین و میهمانان در تعطیلات عید سعید فطر امسال، ستاد اسکان شهرستان نیر با تمهیدات لازم، توانست تمامی مدارس و مراکز اقامتی را در اختیار این عزیزان قرار دهد.

گفتنی است شهرستان نیر با دارا بودن آثار فراوان باستانی ، تاریخی ، آبهای گرم و سرد و مناظر و چشم انداز های طبیعی ، آب و هوای بسیار مطبوع و واقع شدن در دامنه های سر سبز سبلان جایگاه ویژه ای را در جلب گردشگران به خود اختصاص داده است و همه ساله پذیرای مهمانان زیادی از مناطق مختلف کشور است.

ارسال نظرات