خبرهای داغ:
مسئول ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان:

جشنواره داستان‌نویسی "مینی‌مال" در خوزستان برگزار می‌شود

مسئول ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان گفت: جشنواره داستان‌نویسی مینی‌مال در خوزستان در دو بخش کشوری و استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۳۵۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان:

عبدالصاحب رومزی اظهار داشت:‌ با مطالعات فرهنگی انجام شده توسط بسیج هنرمندان استان خوزستان، تصمیم به پوشش ادبیات داستانی و مانور روی این طرح کردیم.

وی عنوان کرد: مینی‌مال با آن حجم کم خود، گاهی سبب جرقه‌های بزرگ و تاثیر گذار در امورات فرهنگی و دیگر امورات حساس و حیاتی می‌شود.

رومزی گفت: در واقع مینی مال تلاش دارد که با روایت گوشه‌ای محدود از یک روایت و واقعه توجه مخاطب خود را به بُعدهای دیگر نیز ببرد و تمام آن اثر را به طور کامل پوشش دهد.

وی اظهار داشت: یگانگی و زیبایی یک اثر آنجا مشخص می‌شود که جزء و کل در یک ارتباط منسجم با هم ترکیب شوند و توجه مخاطب را به طور کامل متوجه خود سازند.

مسئول ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان افزود: محوریت تک صحنه‌ای مینی‌مال می تواند علاوه بر شکوفایی یک روایت سبب سرآغاز موضوع کار یک جوان تازه قلم باشد. 

وی بیان کرد: جشنواره در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود که هدف از برگزاری بخش کشوری، روایت دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس است. در بخش استانی دو محوریت زیست بوم و اقلیم و فرهنگ استان خوزستان مطرح است.

وی عنوان کرد: خوزستان از دیرباز مهد تمدن، زندگی مسالمت آمیز تمام اقوام در کنار یکدیگر و حافظان مرز و بوم کشور عزیزمان ایران بوده است.

مسئول دبیرخانه جشنواره اظهار داشت: با اعتماد به قلم جوانان خوزستانی اطمینان دارم که طرح‌های بسیار جذاب و اثر گذاری خلق خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دهم مردادماه امسال به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها