بیش از 3500هزارنفر روز مسافر فرهنگی درسرعین اقامت کردند

مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت:طی چهار روز پذیرش 3 هزار و 511 نفر روز مسافر فرهنگی در تعطیلات عید فطر در ستاد اسکان فرهنگیان سرعین انجام یافته است.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۹۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، توحید مجیدی، مدیر آموزش و پرورش سرعین با بازدید از ستاد اسکان و مدارس سطح شهر بیان داشت : اکیپ بازرسی آموزش و پرورش سرعین در قالب مدیر و معاونین اداره به لحاظ حساسیت موضوع اسکان و تجمع بیش از حد مهمانان فرهنگی در شهرستان سرعین بصورت شبانه روزی در ستاد اسکان حاضر بوده و در تکریم همکاران فرهنگی در تلاش بودند.

توحید مجیدی افزود : طی چهار روز پذیرش 3 هزار و 511 نفر روز مسافر فرهنگی در قالب بیش از 333 خانوار در تعطیلات عید فطر در ستاد اسکان فرهنگیان سرعین انجام یافته است .

وی همچنین اضافه کرد : باتوجه به حضور بیش از حد مسافران فرهنگی که به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در سرعین بودند ، تمامی کلاسها تجهیز شده در مدارس ، بصورت صد در صدی اسکان داده شدند .

مدیریت آموزش و پرورش سرعین اظهار داشت: اولویت اسکان با معلمان و فرهنگیان است و از بسترسازی و آمادگی مناسب تعداد 5 مدرسه شهری در قالب 47 کلاس و بسیج صد در صدی امکانات برای پذیرایی هر چه بهتر از همکاران فرهنگی فراهم شده است.

دیر آموزش و پرورش سرعین در این بازدید طی سخنانی با عوامل اسکان در مدارس گفت : با در نظر گرفتن این نکته که شهر سرعین با وجود چشمه های فراوان آبگرم و موقعیت خاص توریستی در بین شهرهای کشور با استقبال بسیار زیاد مسافرین و بخصوص فرهنگیان گرانقدر همراه است و با اشاره به بسیج کردن کلیه امکانات آموزش و پرورش در این زمینه ؛ خدمت به همکاران عزیز را افتخار همیشگی این مدیریت خواند .
توحید مجیدی در ستاد مرکزی اسکان نیز با توجه به ازدیاد مراجعین از همکاران و پذیرشگران تکریم ارباب رجوع و از میهمانان گرانقدر رعایت نظم و سعه صدر را خواستار شد .

ارسال نظرات