قطع درختان بیمارستان امام خمینی پارس آباد و سکوت مسئولان

چندین اصله درخت در بیمارستان امام خمینی پارس آباد با تصميم مسوولان این بیمارستان آنهم در تابستان و بدون اخذ مجوز از شهرداری یا هر نهاد و سازمان مسئولی قطع شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۹۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، متاسفانه علی‌رغم همه هشدارها، برخی دستگاه‌های شهرستانی که خود نیز مرتبط با سلامت مردم هستند به جای بهبود وضعیت دست به اقداماتی می‌زنند که علاوه بر افزایش نگرانی‌ها در این حوزه، این مسئله را به ذهن متبادر می‌کند که کسی به فکر سلامتی مردم و بهبود وضعیت کنونی نیست.

قطع درختان چندین ساله‌ای که مدت‌ها برای آن زحمت کشیده شده تا به این قامت برسند، با هر توجیهی برای مردم و فعالان محیط زیست قابل پذیرش نبود؛ چه برسد به قلع و قمع گسترده این درختان به صورت بی‌رحمانه. به همین دلیل پس از انتشار تصاویر این کار در فضای مجازی، حجم گسترده‌ای از اعتراضات شهروندان را به دنبال داشت.

در حالي كه مدت‌ها است این اتفاق از طرف برخی نهاد ها، ساختمان سازها و شهروندان در شهرستان پارس آباد باب شده و متاسفانه فضای سبز موجود نیز با این اوصاف رو به نابودی است كارشناسان امر بر اين باورند كه تا ۵ سال آینده نباید انتظار هوای سالم و به تبع آن زندگی سالم برای مردم داشت.

اما در شهرستاني گرم و نيمه خشک و با شرایط کم آبی با بروز چنین کارهایی دست کمی از جنایت در حق محیط زیست و مردم ندارد؛ حال آنکه از سوی متولیان امر بهداشت و درمان رخ داده باشد. اين در حالي است كه مسوول فضاي سبز شهرداري پارس آباد در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت كه این اتفاق بدون هماهنگی با مجموعه شهرداری رخ داده است.

ارسال نظرات