محل برگزاری بزرگداشت روز ملي اردبيل در تهران تغییر کرد

مراسم بزرگداشت روز ملي استان اردبيل سوم مرداد با حضور اردبيلي هاي مقيم پايتخت و انديشمندان و صاحبنظران در سالن اجتماعات خانه اندیشمندان تهران برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۷۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اين آئين كه همه ساله چهارم مرداد به مناسبت روز ملي استان اردبيل(سالروز استقرار صفويان به عنوان اولين دولت ملي بعد از اسلام در ايران) در تهران و اردبيل برپا مي شود، امسال نيز باشكوه تر از سالهاي گذشته و با مشاركت سازمانهاي مردم نهاد فعال و همزمان با اردبيل در تهران برگزار خواهد شد.

مراسم روز ملی استان اردبیل با حضور اردبیلی های مقیم پایتخت، اندیشمندان و صاحبنظران سوم مرداد و از ساعت 17 لغایت 20 در سالن اجتماعات خانه اندیشمندان تهران واقع در خیابان نجات الهی بالاتر از تقاطع طالقانی- جنب پارک ورشو برگزار می شود.

بر اساس این گزارش شريفي، معاون سياسي استانداري اردبيل هم با اشاره به اینکه آیین بزرگداشت روز اردبیل با همکاری دستگاه های اجرایی استان در چهارم مردادماه سالجاری برگزارمی شود اعلام كرد : برنامه های روز گرامی داشت اردبیل باید با محوریت معرفی استعدادها و توانمندی های این استان در بخش های مختلف برگزار تا حرکت تحول عظیمی را دراین زمینه شاهد باشیم.

از وزیر تعاون،کار و ورفاه اجتماعی، استاندار اردبیل و یکی از مسئولان شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی برای سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.

چهارم مرداد ماه سالروز تاجگذاري شاه اسماعيل صفوي بنيانگذار سلسله صفويان، روز ملي اردبيل نامگذاري شده است.

ارسال نظرات