خبرهای داغ:
عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز:

نیازسنجی ضرورت تولید برنامه های فرهنگی است

خبرگزاری بسیج: عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، نیازسنجی و مخاطب شناسی را نیاز مهم برنامه ها و اقدامات فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۶۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، اصغر عابدزاده با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی در سطح جامعه، شناخت دایره مخاطبان و نیازسنجی پیش از برنامه ریزی اقدامات اجرایی و بررسی کیفی کارکرد پس از برنامه ها را ضرورت مهمی برای انواع برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

به گفته عضو کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز برای تولید آثار مختلف هنری و فرهنگی، باید با شناخت مخاطب و نیازهای متعدد طیف های مخاطبان، به سطح جامعه و اقشار مختلف رجوع کرد و با بررسی دقیق زمینه را برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه ها فراهم کرد.

وی افزود: ابتدا باید بدانیم مردم در زندگی روزمره خود چه دغدغه ای دارند، سپس با توجه به زیرساخت ها برای رفع این نیازها برنامه ریزی کرد.

عابدزاده با اشاره به برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در رابطه با آموزش های شهروندی به خصوص در رابطه با بحران آب تصریح کرد: این آموزش ها نیاز جامعه امروز ماست و باید در ذهن داشته باشیم که آب هدیه ای الهی و مایه استمرار حیات بشر است و با توجه به موکدات دین مبین اسلام، هر گونه اسراف در این رابطه جایز نمی باشد به ویژه اینکه هم اکنون در خصوص منابع آب در بحران قرار داریم و باید با در نظر گرفتن نسل های آینده نسبت به صرفه جویی و مصرف درست اقدام کنیم.

عابدزاده در پایان برگزاری جشنواره تئاتر «تبریزیم» و تولید قطعات موسیقایی با محورهای آموزش شهروندی و بحران آب را در چهارچوب های جامعه اقدامی موثر برای اثربخشی در میان اقشار مختلف جامعه دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها