خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

می‌توان مشکلات را با اتحاد برطرف کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر در اقتصاد، مصرف مواد مخدر، بیکاری و موضوعات دیگر مشکلاتی وجود دارد باید آن‌ها را با همت، توکل بر خدا و روابط خوب دولت و مردم و اتحادی همه جانبه برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیچ، سردار محمدرضا نقدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی که پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بجنورد برگزار شد اظهار داشت: مردم ما بصیرت خود را نشان داده‌اند و یک لحظه امام خود را تنها نگذاشته‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بر تمام خطوط قرمز و بایدها و نبایدهای انقلاب پافشرد و مشکلات را با کمک مردم حل و فصل کرد.
وی با تاکید بر اینکه فکر نکنیم که قدرت مردم صرفاً در محور و عرصه‌های سیاسی است و فقط در رأی دادن و حضور در خیابان‌ها و شعار دادن‌ها خلاصه می‌شود اعلام کرد: اگر در اقتصاد، مصرف مواد مخدر، بیکاری و موضوعات دیگر مشکلاتی وجود دارد باید آن‌ها را با همت، توکل بر خدا و روابط خوب دولت و مردم و اتحادی همه جانبه حل کنیم.
وی تصریح کرد: سازمان بسیج که در نظام تدبیر شده و به فرموده امام کلید طلایی حل مشکلات ما است در هر دوره‌ای مقاومت کرده است. قدر بسیج باید بیشتر دانسته شود. بسیج در اقتصاد مقاومتی فعالیت چشمگیری دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در کشور ما منابع و ذخایر بسیاری وجود دارد که می‌شود از آن‌ها برای تولید تمامی مواد مورد نیاز استفاده کرد افزود: تمام منابع زیرزمینی و اولیه مورد نیاز دنیا در ایران وجود دارد.
سردار نقدی گفت: کشور ما 80 میلیون نفر جمعیت دارد و میلیون‌ها بیکار. دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بسیاری نیز در کشور وجود دارد و از طرفی 700 هزار میلیارد ریال نقدینگی نیز در کشور وجود دارد که خودش سبب تورم و مشکلات می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تولید نیازمند بازار فروش است که خاورمیانه بازاری غیر قابل تحریم است که می‌شود از آن استفاده کرد.
سردار نقدی تصریح کرد: امروز باید در عرصه فرهنگی و اقتصادی نیز کمک کرد و تولید داخلی را افزایش دهیم، فرهنگ‌سازی کرده و برای صرفه‌جویی و درست مصرف کردن بکوشیم.
وی تلاش در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان را مهم دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوهای راهیان نور، اقدامات بسیج سازندگی و اقتصاد مقاوتی نیز در از اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری آیین‌های تکریم و معارفه در خطبه‌های نماز جمعه را، استفاده از اجتماع مردم و ظرفیت‌های آن دانست و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات مردم در همین نمازهای جمعه رفع می‌شود و مسلمانان با این اجتماع‌ها از مشکلات یکدیگر نیز باخبر می‌شوند.
وی تصریح کرد: نماز جمعه در صدر اسلام منشأ بزرگ‌ترین حرکت‌ها بود. به همین سبب جایگاه نماز جمعه باید به‌جای خود بازگردد. ما نیز این اقدام را نخستین با از استان خراسان شمالی آغاز کرده‌ایم که امیدواریم منشأ خیر شود.
به گزارش تسنیم، در این آئین از زحمات سردار حسینعلی یوسفعلیزاده تقدیر و سردارسید حسین مرتضوی به عنوان فرمانده جدید سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی معرفی شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار