خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: انتظار می رود امروز نیز این ایستادگی ادامه داشته باشد و در مقابل یاوه گویی ها سکوت نکنند.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: دیپلمات های ما باید در موقع لزوم پاسخ مناسب را در مقابل گفته های طرف مقابل داشته باشند و از مواضع نظام به خوبی دفاع کنند.

وی ادامه داد: بی تردید مواضع اصلی و کلان نظام در مقابل نظام سلطه دچار تغییر و دگرگونی نخواهد شد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: آنچه امروز باید مد نظر قرار دهیم تب و تاب و ذوق زدگی است که در غرب ایجاد شده و می بینیم که کشورهای غربی برای انعقاد قراردادهای مختلف صنعتی، تجاری و نفتی در صف انتظار ایستاده اند و یا کشور انگلستان پیشنهاد باز کردن سفارتخانه خود در تهران را مطرح می کند.

آیت الله ایمانی، تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت در یک زمان کوتاه را بی سابقه دانست و گفت: در مجموع همه آنچه امروز در حال وقوع است مایه غرور و افتخار برای ایران اسلامی است چرا که تمام این شرایط در سایه ایستادگی ملت و مقاومت تیم مذاکره کنندگان ایجاد شده است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: همه کسانی که در گذشته و به دفعات از در انزوا بودن ایران اسلامی سخن می گفتند امروز برای بستن قرارداد با ایران در نوبت ایستاده اند که این مایه غرور ملی است.

وی افزود: اما در مقابل نکته ای که نباید از نظر دور داشت این است که چه شده است که دشمنان دیروز ما به یک مرتبه امروز ادعای دوستی می کنند و برای برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی به سرعت وارد عمل می شوند؟

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس بیان کرد: در مقابل چنین رفتارهایی باید بیدار باشیم و بسیار هوشیارانه عمل کنیم و در تمام زمینه ها جانب احتیاط را حفظ کنیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: در شرایطی که به نظر می رسد دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است، باید اتحاد، همدلی و هماهنگی را در کشور حفظ کنیم.

آیت الله ایمانی اظهار داشت: مساله هسته ای یک مسیر قانونی دارد که در حال طی شدن است و اگر مشکلی دیده شود دستگاه های متولی با حساسیت دنبال خواهند کرد بنابراین نباید یک عده به عنوان مخالف و یک عده به عنوان موافق مسائلی را مطرح کنند که به وحدت جامعه آسیب وارد کند و جامعه را به سمت دو دستگی و اختلاف سوق دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها