جنگ ایران با داعش از 4 سال پیش آغاز شده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اهداف داعش از جنایت ها و خون و خون ریزی در کشورهای منطقه ایران بوده و ما از چهار سال گذشته در جنگ با داعش هستیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۱۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام مهدی ستوده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در همایش روحانیت شهرستان نمین اظهار کرد: دشمن با سه رویکرد ایجاد حکومت اسلامی مستقل، متلاشی کردن اسلام از درون و افراطی کردن فرقه ای که با عقل و منطق در جامعه در حال گسترش بوده به جنگ و ستیز با اسلام پرداخته است.

وی افزود: اسلام تکفیری و داعش یکی از برنامه های دشمنان بوده که با جنایات و خون ریزی های و انجام اعمال خلاف ارزش های اسلامی در صدد آن هستند که اسلام را مضحکه عام و خاص در دنیا کرده و آن را آنگونه به دنیا معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه عربستان حمایت مالی 13 میلیارد دلاری و امارات با حمایت 11 میلیارد دلاری، گروه تکفیری داعش را علیه جهان اسلام تقویت کرده اند، اظهار کرد: هیلاری کلینتون وزیر پیشین امور خارجه آمریکا در راستای ایجاد داعش و حمایت از آن با 129 کشور رایزنی کرده و حمایت آنها را جلب کرده است.

*گرایش به اسلام در جهان کاهش یافته است

حجت الاسلام ستوده گفت: در حال حاضر در دنیا گرایش به اسلام کاهش یافته، چرا که وضعیت فعلی موجب شده تا جهانیان این تفکر را داشته باشند که اگر مسلمان شدند یا باید کشته شوند و یا بکشند.

وی افزود: جهان در حال حاضر شاهد صحنه های است که وقتی داعش وارد شهری می شود از کودک و بزرگ تا پیر و جوان را سلاخی کرده و در آنجا خون و خون ریزی به راه می اندازد.

وی با بیان اینکه دومین رویکرد دشمنان نسبت به اسلام، اسلام سکولار بوده و بنیان آن برخواسته از کشور ترکیه است، گفت: ترکیه به عنوان اولین کشور جهان اسلام، پرچم همجنس گرایی را در کنسول گری احتراز در آورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: اسلام سکولار یعنی اینکه مادر چادری و دین دار بوده ولی دختر وی مقید به شئونات اسلامی نبوده و بدحجابی را ترویج می دهد.

وی اضافه کرد: گاهاً شاهد خانواده هایی هستیم که والدین مقید به نماز و روزه هستند اما فرزندان هیچ تمایلی به ادای فرایض دینی ندارند.

*جهان اسلام در خطر است

وی بیان کرد: تفکر افراطی گری سومین رویکرد دشمنان بوده که علمای شیعه باید در برابر آن هوشیار باشند هر چند که دشمن هیچگاه با این رویکرد نخواهد توانست در ایران کاری از پیش ببرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که تشییعی که از انگلیس و تسنی که از آمریکا ترویج یابد هر دو خائن به جهان اسلام بوده و با هدف ضربه زدن به آن روی کار آمده اند.

حجت الاسلام ستوده افزود: جهان اسلام در حال حاضر در خطر بوده و دشمنان بر روی سوریه متمرکز شده اند چرا که سوریه مرکز جهان اسلام برای دفاع از تمام مسلمین است.

وی اظهار کرد: تمام جمعیت غزه اهل تسنن بوده، اما ایران با تمام موشک ها و قوای خود از آن حمایت کرده است چرا که مسئله جهان اسلام نیازمند وحدت جامعه اسلامی در برابر دشمنان است.

*هدف اصلی از جنگ های نیابتی در منطقه ایران است

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن توطئه های خود را از کشورهای سوریه و عراق آغاز کرده تا در نهایت بر روی گزینه اصلی یعنی ایران متمرکز شود، گفت: کشورهای منطقه گریبان گیر جنگ نیابتی هستند که که هدف اصلی از آنها ایران است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) منتسب به همگان بوده و ایشان اسوه و الگوی دفاع از دین و اسلام است، افزود: مدافعان حرم تنها متشکل از شیعه و سنی نبوده و همه مدل افراد با مذاهب و ادیان مختلف به دفاع از اسلام پرداخته اند.

*نیازی به حضور نیروهای ایرانی در سوریه نیست

وی گفت: شرایط و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حضرت آقا به گونه ای است که حضور نیروهای ایرانی در جنگ با داعش لازم نبوده، مگر به تعداد انگشت شمار و در سطح فرماندهی جنگ است.

حجت الاسلام ستوده با بیان اینکه باید مشکلات جهان اسلام در بین عموم مردم مطرح شود، افزود: پول و ارز در سوریه به اتمام رسیده و مدافعان حرم برای ادامه نبرد علیه داعش نیازمند حمایت های مردمی هستند.

وی بیان کرد: مدافعان حرم از کشورهای اسلامی از جمله ایران، آذربایجان، علوی های ترکیه و دیگر کشور های اسلامی خواستار یاری رسانی شده اند.

وی گفت: مردم گاها متوجه عمق قضیه نیستند و باید بدانند که اگر مدافعان حرم در سوریه حمایت نشود، در آینده باید در داخل ایران به نبرد با داعش بروند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان شد: اهداف داعش از این همه خون و خونریزی کشور ایران بوده، و ما جنگ را از چهار سال گذشته در سوریه آغاز کرده ایم.

*مدافعان نیازمند حمایت های مالی مردم هستند

وی گفت: آحاد مختلف مردم باید دست به دست هم داده و با کمک های مالی حمایت خود را از اسلام و مدافعان حرم اعلام کنند.

وی افزود: هر چند که در زمان پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار حضور نداشته ایم اما با حمایت های مالی خود از مدافعان حرم در صدد آن باشیم که از ارزش های اسلامی و الهی دفاع کنیم.

وی اظهار کرد: نگاه حمایتی مردم نسبت به امنیت کشور و اسلام باعث شده تا تحت رهبری مقام معظم رهبری عزتمندانه تمامی توطئه های دشمنان نقشه بر آب شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا ،کشور لیبی را در عرض 10 روز و عراق را در عرض هفت روز به زانو در آورد، گفت: وجود حس مردمی و حمایت های آنان در سوریه موجب شده تا اهداف شوم غرب در این کشور تحقق پیدا نکند..

ارسال نظرات
آخرین اخبار