مسئولان پیگیر تسریع در بهره‌برداری منطقه ویژه اقتصادی نمین باشند

امام جمعه شهرستان نمین گفت: با کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی نمین وعده مسئولان محقق شده و برای تحول اقتصادی منطقه مسئولان شهرستانی و استانی پیگیر تسریع در بهره‌برداری آن باشند.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۱۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار کرد: پس از سال‌ها انتظار و پیگیری، وعده مسئولان تحقق‌یافته و عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین شروع شد.

وی گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس پیگیری‌ها و اقدامات لازم در خصوص تسریع در بهره‌برداری منطقه ویژه اقتصادی نمین را انجام دهند و مردم منطقه نیز همکاری و تعاملات لازم را با مسئولان مربوطه داشته باشند.

خطیب جمعه نمین با بیان اینکه محقق شدن منطقه ویژه اقتصادی نمین موجب تحول اقتصادی شهرستان خواهد شد، گفت: محقق شدن این منطقه باعث اشتغال‌زایی مستقیم پنج هزار نفری و اشتغال‌زایی غیرمستقیم 30 هزار نفری خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهر فرهنگی نمین که مرکز شهرستان بوده، مورد بی‌توجهی قرارگرفته و از داشتن مجتمع فرهنگی هنری محروم بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف زاده گفت: مسئولان در قبال این بی‌توجهی‌ها باید نسبت به اتمام سریع پروژه و احداث آن با ظرفیت مطلوب اقدام کنند.

وی افزود: نبود مجتمع فرهنگی، هنری در شهرستان نمین موجب شده تا زمینه فعالیت، رشد و تعالی هنرمندان و شهروندان مهیا نشود.

امام جمعه نمین از مردم مؤمن و همیشه درصحنه نمین به خاطر برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر قدردانی کرده و با اشاره به کمبود مکان برای اقامه نماز اظهار کرد: مصلای شهر، نگین شهرستان بوده و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دینی وجود مصلایدر شهر و شهرستان یک از ملزومات پیش رو است.

وی از مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خواست با اولویت‌بندی مطالبات، توجه ویژه‌ای به احداث مصلا شهر داشته باشند.

وی گفت: وجود اعتبار و بودجه از نیازهای اصلی بوده اما مشکل ما کمبود اعتبار نیست بلکه جامعه نیازمند مدیریت جهادی و عزم ملی توأم با همدلی و هم‌زبانی بوده که این امر مهم تنها با پیروی از مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

ارسال نظرات