نمازجمعه مظهر وحدت تمام مسلمین است

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت حضرت آیت‌الله طالقانی گفت:نمازجمعه مظهر وحدت تمام مسلمین است.
کد خبر: ۸۵۴۵۲۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به نتایج مثبت مذاکرات تیم مذاکره کننده افزود: تیم مذاکره کننده زحمات زیادی کشیده‌اند و این مذاکرات باعث شد دستاوردهای نظام حفظ شود.

وی به 5 مرداد سالرور اقامه اولین نماز جمعه در کشور از سوی امام خمینی(ره) و به امامت حضرت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت:یکی از برکات انقلاب جمهوری اسلامی ایران این است که اتحاد، وحدت و همدلی مردم هر جمعه مقابل استکبار جهانی به نمایش گذاشته می‌شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به خصوصیات زندگانی حضرت آیت الله طالقانی گفت:نماز جمعه یک پایگاه مردمی و ایمانی برای مسلمین است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه نمازجمعه مظهر وحدت تمام مسلمین است افزود:نمازجمعهیک نماز عبادی و سیاسی و تریبون نمازجمعهبرای تقویت نظام اسلامی و بیان مواضع مقام معظم رهبری است.

وی همچنین به سالروز وفات حضرت آیت الله مشکینی (ره) اشاره کرد و گفت:زندگی آیت الله مشکینی (ره) سرشار از مبارزات و تلاشهای سیاسی برای تحقق حکومت اسلامی است وی از نخستین افرادی بود که به نهضت امام خمینی (ره) پیوست.

خطیب جمعه اصلاندوز از عملیات مرصاد بعنوان مرگ سیاسی و نظامی سازمان منافقین یاد کرد و افزود:عملیات مرصاد عملیاتی بود که کمر دشمن را شکست و سبب شد تمام خواب‌های دشمن نقش برآب شود.

وی افزود:در این میان منافقین به عنوان تنها گروهی که همه حیثیت و هستی سازمان خود را در گرو جنگ نهاده بودند و بیشترین صدمه و لطمه را از پذیرش قطعنامه توسط ایران متحمل شدند لذا بدین جهت به ایران حمله کردند که رزمندگان اسلام با عملیات مرصاد و با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) و طی چندین ساعت صدها تن از منافقین را کشتند.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و مردم خاطر نشان کرد:فرمایشات رهبری کلیدی است چرا که دشمن با هر وسیله و حربه ای می خواهد انسجام و وحدت نظام را به هم بزند.

وی با بیان اینکه حیات اسلام در گرو وحدت،انسجام و استقامت است افزود:اگر در توافق عیب و ایرادی هم هست با وحدت و انسجام حل کنیم.

گفتنی است در بین الصلاتین نماز جمعه اصلاندوز از فعالان ستاد نماز جمعه اصلاندوز با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار