ورزشِ به كما رفته كوثر حياتي دوباره يافت

به همت جوانان ورزشكار و همكاري مسئولين ورزش و جوانان كوثر ورزشِ به كما رفته شهرستان حياتي دوباره يافت.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۵۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، چند سالي است كه خبري از ورزشكاران پرشور، قهرمان و مدال آور شهرستان كوثر به گوش نمي رسد؛ شهرستاني كه در ورزشهاي واليبال، فوتسال، كشتي و تنيس روي ميز چندين بار قهرمان و نائب قهرماني در استان را كسب كرده اند.

بي شك لازمه قهرماني و حضور پرشور جوانان در رشته هاي ورزشي حمايت هاي مسئولين ورزش و جوانان در شهرستان و استان مي باشد و بيشتر بهايي كه از مسئولين ذيربط به ورزشكاران اختصاص مي يابد آنها را در استان بي نظير كرده است.

اما دور از هر گونه متهم ساختن مسئولين؛ بايستي گفت كه شهرستان كوثر با داشتن 8 سالن تهي از ورزشكار همچنان محروميت در عرصه هاي ورزشي را در سطح استان يدك ميكشد؛ گرچه اظهارات افتخارآفرينان و ورزشكاران شهرستان چيز ديگري را گوياست!

مقام آوران و قهرمانان شهرستان كوثر در عرصه هاي مختلف در رابطه با مهجور بودن ورزش شهرستان سوء مديريت را عامل اصلي اُفت ورزش در شهرستان كوثر مي دانند و عدم اختصاص اعتبارات ورزشي به كوثر را از ديگر عوامل مرتبط با اين موضوع ذكر مي كنند.

موضوع محروميتي كه بالاخره به ورزش شهرستان کوثر هم لطمه رساند؛ بطوري كه پايين آمدن سطح ورزش و عدم توجه مسئولین به این مهم در شهرستان منجر به سوء علاقه ورزش دوستان حتي در مسابقات جام رمضان امسال شد.

در اين ميان رغم و علاقه جوانان نيز شرط است كه متاسفانه امروزه فضاي نا امن مجازي فرصت هاي جوانان را به تهديد تبديل كرده است و آنها را از هر گونه فعاليت هاي ورزشي بازداشته است.

اما تحولاتي كه اخيراَ در حوزه ورزش به چشم مي خورد و بايستي آن را بي حاشيه عنوان كرد؛ همت ورزشكاران و مسئولين جديد الانتصاب اداره ورزش و جوانان شهرستان كوثر است كه در عرض يك ماه تمامي سالن هاي ورزشي در شهرستان كوثر را فعال و ورزشكاران را خوشحال كرده اند.

بهنام مظاهري؛ رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان كوثر در اين رابطه به خبرنگار كيويميز گفت: تمامي سالن هاي ورزشي شهرستان كوثر و تمامي رشته هاي ورزشي اعم از تكواندو، كنگ فو، فوتسال، فوتبال، واليبال، تنيس روي ميز،برگزاری دوره آموزشی گلف ویژه بانوان كوثري،برگزاری دوره آموزشی تنيس خاكی آماده سازي و برگزاري دوره هاي مسابقات " رزمي " در سطح شهرستان فعال مي باشد كه جوانان و نوجوانان مي توانند با هماهنگي هيات هاي ورزشي شهرستان و با مراجعه به اداره ورزش و جوانان كوثر در اين مسابقات و دوره هاي ورزشي حضور پيدا كنند.

ارسال نظرات