خبرهای داغ:
عضو کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز:

حل بحران آب نیازمند نگاهی عمیق و گسترده است

خبرگزاري بسيج: عضو کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برنامه های سازمان باید در درازمدت و با دیدی عمیق و گسترده انجام گیرد و از نگاه مقطعی پرهیز شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۶۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، محمدحسین جعفری با بیان اینکه بحران آب مساله ای جدی و حائز اهمیت است، افزود: شهرداری ها در توجه به این بحران نقشی اساسی و موثر دارند که در دو حوزه ی مصرف و مدیریت قابل ملاحظه است .
وی ادامه داد: برنامه های درازمدت ابتدا با هدف گیری آغاز می شود که توام با آموزش های لازم براي مدیریت و کنترل مصرف آب است و ديگر آموزش های شهروندی را نیز دربرمی گیرد.

جعفری خاطر نشان کرد: سازمان می تواند این دغدغه ها و نیازهای مردم را با زبان هنر تلطیف داده و در قالب جنگ ها و آئين های مختلف و همکاری با سازمان های دیگر از جمله پسماند و صدا و سیما برگزار كند.

وي ادامه داد: همچنین با کمک سازمان می توان از طریق پک های تبلیغاتی و پیام های آموزشی و ديگر روش های عمیق و اساسی پیام ها را در میان آحاد مردم نهادینه کرد.

عضو کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه سازمان می تواند با بهره گیری از زبان های مختلف هنری در میان مردم ورود کند، تاكيد كرد: می توان با بهره گیری از ابزارهایی همچون استفاده از موسیقی اصیل آذربایجانی که همراه با اصول و ضوابط اسلامی باشد برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها