عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بسیج:

لغو تحریم‌ها به تنهایی توانایی از بین بردن مشکلات اقتصادی را ندارد

تنها لغو تحریم ها برای رونق اقتصادی در ایران کافی نیست بلکه دولت باید برنامه ای مدون برای دوران پسا تحریم در اختیار داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه دولتمردان پیش از حصول توافق به مردم وعده از بین رفتن مشکلات را می دادند، اظهار داشت: این کار مسؤولین ما درست نبود و حالا می بینیم که با اعلام توافقنامه مسؤلین اذعان دارند که سرچشمه تمام مشکلات تحریم ها نیستند و این در حالی است که پیش از این اظهاراتی از این افراد می شنیدیم مبنی بر اینکه مشکلات اقتصاد ناشی از اثرات تحریم ها است.

وی در ادامه گفت: رفع تحریم ها باعث می شود تا روند تجارت ایران با سایر کشورها هموارتر شود و برخی محدودیت ها و موانع موجود از میان برداشته شود؛ اما تنها لغو تحریم ها برای رونق اقتصادی در ایران کافی نیست بلکه دولت باید برنامه ای مدون برای دوران پسا تحریم در اختیار داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بیشتر مشکلات اقتصاد کشور ناشی از ضعف های مدیریتی است، گفت: دولت باید سعی کند تا سیاست گذاری های خود در بخش اقتصاد را ساماندهی کند و دادن از وعده های بی اساس به مردم پرهیز کند.

ارسال نظرات