کشاورزان پمپاژ8 تمایلی به کشت دوم ندارند

طبق اعلام مدیران عامل تعاونی های تولید "ساقه طلا" و "قطره باران" تاکنون بهره برداران پمپاژ8 جهت کشت دوم رغبتی از خود نشان نمی دهند.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از بیله سوار، مدیرعامل پمپاژ8 درنشت با فرماندار شهرستان بیله سوار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تأسیسات و آمادگی لازم فنی و بهره برداری سیستمی پمپاژ8 برای کشت دوم، اظهار کرد: بهره برداران جهت کشت دوم رغبتی از خود نشان نمی دهند.

وی گفت: علی رغم اعلام آمادگی امور آب در تأمین آب کشت دوم و برقراری سیستم آبیاری تحت فشار پمپاژ8 طبق اعلام مدیران عامل تعاونی های تولید "ساقه طلا" و "قطره باران"تاکنون بهره برداران پمپاژ8 جهت کشت دوم مراجعه ننموده اند.

فرماندار شهرستان بیله سوار از مسئولان مربوطه خواست نسبت به حفظ و نگهداری تأسیسات پمپاژ جهت کشت پاییزه و کشتهای بعدی اقدامات لازم را انجام دهند و آب پاش های پمپاژ را از زارعین جمع آوری و لیست آن را به فرمانداری شهرستان اعلام نمایند.

وی از مسئولان دستگاههای ذیربط خواست، با همکاری و هماهنگی لازم با بهره برداران پمپاژ8 در تأمین به موقع آب و نصب و نگهداری تأسیسات، موجبات افزایش راندمان و بهره برداری بهتر باشند.

حلیم، پروژه پمپاژ8 را یکی از مهمترین پروژه های استانی و شهرستانی نام برد که در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی و افزایش توان اقتصادی بهره برداران اجرا شده است.

ارسال نظرات