ثبت نام بیش از 3000 دانش آموز كوثري در مدارس شهرستان

مدیر آموزش و پرورش كوثر با اشاره به اینکه 15 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان است، گفت: تا کنون 3 هزار و 78 دانش آموز كوثري در مدارس ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

مهدي غزنوي، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کوثر، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 3 هزار و 78 دانش آموز كوثري در مدارس مختلف شهرستان ثبت نام كرده اند.

وي ادامه داد: بر اساس گزارش سامانه سناد، از ابتدای ثبت نام دانش آموزان تاکنون در مقطع ابتدایی 2008 نفر، متوسطه دوره اول 743 نفر، متوسطه عمومی 238 نفر رشته کار و دانش 36 نفر و رشته بازرگانی و حرفه ای 53 نفر ثبت نام کرده اند.

اين مسئول با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 94 آغاز و تا۱۵ این ماه ادامه دارد گفت: کلیه اطلاعات و مشخصات دانش آموزان در هنگام ثبت نام وارد سامانه سناد شده و بر اساس آن نیروی انسانی سازماندهی و کلاس بندی مدارس صورت می گیرد.

غزنوي در بخش ديگري از سخنان خود از تشکیل ستاد ثبت نام در سطح مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: تمامي فرآیند ثبت نام در سطح مدارس از طریق این ستاد پیگیری و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدير آموزش و پرورش كوثر حضور گسترده بازرسان در هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس را یادآوری کرد و افزود: عليرغم حضور بازرسان در حوزه هاي ثبت نام والدین مي توانند در صورت بروز مشكل نام نويسي فرزندان خود با شماره 32922254 معاونت آموزش و پرورش و 32924633 بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخ به شکایات مدیریت آموزش و پرورش تماس بگیرند تا شکایات پیگیری و با مسوول متخلف در مدارس برخورد شود

وی تشویق و جذب 50 درصد دانش آموزان در رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش را از برنامه های آموزش و پرورش كوثر در سال های آینده اعلام کرد.

ارسال نظرات