ارتقاء و پیشرفت هر جامعه نشان از نيروي قوي و جوان آن جامعه دارد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت: ارتقاء و پیشرفت هر جامعه و کشوری نشات گرفته از نیروی جوان و فعال آن جامعه می باشد.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر ، حجت‌الاسلام خاکی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طی مصاحبه ای در خصوص توجه به نیازهای جوانان در این جهان امروزی گفت: هدفمند سازی علایق جوانان از راههای مقابله با تعارضات فرهنگی است.

وی گفت: اگر امروزه در این برهه حساس کشور که تمام معاندان و متخاصمین این کشور اسلامی شمشیر را از جلو بسته اند و تمام توان خود را در راستای ترویج فرهنگ منحرف خود در جامعه ما می باشند؛ دست اندرکاران فرهنگی و دینی گوش بزنگ نباشند؛ کار برای هدایت جامعه بسوی جامعه ای آرمانی سخت خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کوثر افزود: ارتقاء و پیشرفت هر جامعه و کشوری نشات گرفته از نیروی جوان و فعال آن جامعه می باشد و اگر در این میان از اعتقادات و باورهای دینی این نسل پویا حمایت و حفاظت نگردد؛ دشمنان این نظام خوشحال خواهند شد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: از راهکارهای مقابله و مواجهه از ورود فرهنگهای منحط و مضر می توان به؛ تبیین آموزه ای دین مبیین اسلام در اذهان جوانان؛ صداقت در عمل و گفتار در بین متولیان فرهنگی؛ توجه و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد.

ارسال نظرات