خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی:

علم افزایی مهمترین وظیفه عقیدتی سیاسی است

خبرگزاری بسیج: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در آیین معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا(ع)، تیپ مستقل پیاده 221 شهید خسروتاش و پشتیبانی منطقه چهار در مراغه گفت: علم افزایی و فرهنگ سازی مهمترین وظیفه عقیدتی سیاسی است.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۰۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدقاسم وفا، افزود: اگر بتوان اعتقادات نیروهای نظامی را نسبت به گذشته ارتقا داد بدون شک نیروهایی اعتقادی، عالم و فرهیخته تحویل انقلاب اسلامی می شود و آن ها نیز همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان جانفشانی خواهند کرد.
وی اظهار کرد: عقیدتی سیاسی ارتش باید مبانی انقلاب اسلامی را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهد و نسل جدید را به درستی با آرمان های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب آشنا کند.
حجت الاسلام وفا ادامه داد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در همه سخنرانی ها و مصاحبه های خود، تعالی و ترقی ملت ایران را خواستار بودند و ما نیز باید راه ایشان را ادامه دهیم.
وی یادآوری کرد: باید از ولی امر مسلمین با خلوص نیت و با جان و دل پیروی کرد و برای حفظ ارزش ها و پاسخگویی به هرگونه تهدیدهای پنهانی و آشکار دشمنان نظام اسلامی آماده بود.
امام جمعه مراغه نیز در این آیین گفت: مسوولان عقیدتی سیاسی از فعالان و بازوان فرهنگی نظام بوده و در خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان تلاش می کنند.
حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: علم بر خداشناسی، هدف خلقت و آفرینش انسان، مسئولیت انسان در دوران زندگی و شناختن مواد انحرافی از مهمترین وظایف مسوولان عقیدتی سیاسی و هر فعال فرهنگی است.
وی، با تاکید بر اینکه فعالان فرهنگی باید همیشه در کارهای خود به دنبال تحقق این چهار هدف والا باشند، اظهار کرد: تشریح اهداف امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا در بین افراد جامعه، مهمترین هدف مسئولان عقیدتی سیاسی، فعالان فرهنگی و فرهیختگان جامعه است.

 امام جمعه مراغه ادامه داد: روحانیان به عنوان مرزبانان اصلی مسایل فرهنگی جامعه باید به مسائل فرهنگی نگاه جدیدی داشته باشند و با استفاده از ابزار و روش های نو، آحاد جامعه و کارکنان نیروهای مسلح به ویژه جوانان و سربازان را از هجمه فرهنگی دشمنان مصون نگه دارند.
آیت الله پورمحمدی، اظهار کرد: کارکنان ارتش باید آگاه ترین افراد به مسائل سیاسی و فرهنگی جامعه باشند تا بتوانند در شرایط بحرانی و سخت، تصمیم درست بگیرند و این موارد از وظایف اصلی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در حوزه جنگ نرم و هجمه فرهنگی است.
در این آیین حجت الاسلام ناصر الهیاری به عنوان رییس عقیدتی و سیاسی پادگان امام رضا(ع)، حجت الاسلام محمد رنجبریان به عنوان رییس عقیدتی و سیاسی پشتیبانی منطقه چهار، حجت الاسلام ابوالاخلیل حسن زاده به عنوان رییس عقیدتی تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش و حجت الاسلام مهدی پورمحمد، رییس سابق عقیدتی و سیاسی پادگان امام رضا(ع) نیز به عنوان رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمالغرب کشور معرفی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها