خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر:

نمازجمعه سنگری در مقابل هجمه دشمنان است

خبرگزاري بسيج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر با اشاره به برپايي نخستين نمازجمعه در پنجم مرداد سال 58، گفت: نماز جمعه سنگری در مقابل هجمه دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

حجت الاسلام ممی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با بيان اينكه روز جمعه زمان اجتماع مسلمانان برای عبادت و مسائل سیاسی و اجتماعی مشخص شده، افزود: در حال حاضر به برکت نظام اسلامی، نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه در بیش از 800 نقطه کشور اعم از مراکز استان ها، شهرها و بخش ها برگزار می شود که دارای برکات خاصی است.

وی اظهار داشت: نمازجمعه همواره محلي براي هوشياري و آگاهي‏ بخشي به مردم و نيز مكاني براي تزكيه نفس و خشوع و خضوع در برابر ذات خداوندي است.

حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که نمازجمعه را در راس امور خواندند، ایجاد زمینه نوآوری، پایگاه توحید و همبستگی و وحدت بین مسلمانان، پیوند با ولایت، احیا هویت سیاسی و اجتماعی اسلام، عزت و اقتدار اسلامی و ارتقاء بینش سیاسی و اجتماعی جامعه را از برکات نماز جمعه برشمرد.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و نمازجمعه، خاطر نشان کرد: نمازجمعه مرکزی برای افزایش بصیرت و آگاهی و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده و کلاس درس شجاعت برای مسلمانان است که بتوانند شجاعانه در مقابل خصم و دشمن و استکبار بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها