عملیات مرصاد مشتی کوبنده بر متجاوزان به ایران اسلامی بود

فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: عملیات مرصاد سال 67 مشتی کوبنده بر متجاوزین و منافقین به کشور ایران بود.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۱۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب با اشاره به سالروز عملیات افتخارآمیز مرصاد گفت: عملیات مرصاد در سال 1367 یکی از بزرگترین و مهمترین عملیات ها در دوران انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی بیان داشت: سردار شهید صیاد شیرازی یکی از نقطه های کلیدی در موفقیت این عملیات بودند، وی با طراحی یک عملیات پیچیده و ماهرانه توانست در مدت کوتاهی افرادی را که به گمان خود در پی تصاحب کشور در چند روز بودند را نابود و متوقف سازد.

سرهنگ سهرابی در ادامه افزود: وجود منافقین در کشورهای اسلامی همواره از صدر اسلام بوده و با انجام جنایت های مختلف مشکلات فراوانی را برای مسلمانان بوجود می آوردند، آنها در دوران بعد از انقلاب اسلامی با ترور هزاران نفر از نخبگان، سیاستمداران و افراد بانفوذ کشور ایران سعی در ناامن نشان دادن این کشور را داشته اند ولی با هوشیاری سرداران ایرانی مواجه شدند و بسیاری از توطئه های آنها ناکام مانده است.

وی مسئول اصلی تمام جنایت ها و ترور شخصیت های داخلی و خارجی اسلامی را آمریکا و اسرائیل خطاب کرد و اظهار داشت: این افراد دست نشانده های آمریکا و اسرائیل هستند که با وعده های پوچ و توخالی فریب آنها را خورده و دست به اینچنین جنایاتی می زنند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب خاطر نشان کرد: عملیات بزرگ مرصاد مشتی کوبنده بر متجاوزان و منافقین به کشورمان بود که بدانند کشور ایران به این سادگی شکست نخواهد خورد و بسیجیان این مرزو بوم تا آخرین قطره خون خود پای این نظام و انقلاب و پشت سر رهبرخود ایستاده اند.
ارسال نظرات