400 زندانی جرایم مالی در زندان‌های استان بسر می برد

400 زندانی جرایم مالی در زندان‌های استان بسر می برد
کد خبر: ۸۵۴۷۰۱۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،مراد فتحی، رئیس زندانهای استان اردبیل در نشستی با مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان استان در مشگین شهرازآزادی 100 زندانی معسر از زندان‌های استان اردبیل خبرداد وافزود: کل بدهی این زندانیان 25 میلیارد ریال بود که از این مبلغ 18 میلیارد ریال از طریق گذشت و اخذ رضایت طلبکاران و هفت میلیارد ریال نیز از محل کمک های جمع آوری شده در جشن های گلریزان و کمک های ستاد دیه استان تامین شد.

وی تصریح کرد: حدود 400 زندانی دیگر جرایم مالی در زندان های استان بسر می برند که برای رهایی آنها از حبس به 380 میلیارد ریال نیاز است.

وی یاد آوری کرد: سال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه 400 زندانی جرایم مالی با پرداخت 150 میلیارد ریال از زندان‌های استان رهایی یافتند.

در ادامه امامی فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه زندانیان جرایم مالی بدهکار هستند و نه بزهکار خواستار کمک خیرین در تامین بدهی این زندانیان شد.

وی با اشاره به اینکه با زندانی شدن یک فرد نه تنها خانواده وی بلکه خانواده‌های دیگری نیز دچار مشکل جدی می‌شود، بر لزوم تامین معیشت خانواده زندانیان و ایجاد بستر برای درآمدزایی فرد زندانی تاکید کرد.

ارسال نظرات