رشد 30 درصدی بودجه تیم شهرداری اردبیل

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: بودجه تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با رشد 30 درصد بسته شده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بابک پورپناهی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: با این میزان افزایش، بودجه این تیم امسال به بیش از چهار میلیارد و 320 میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری این تیم، گفت: رشد دو برابری هزینه‌های جاری و نیز تک گروهی و 20 تیمی شدن لیگ امسال با توجه به افزایش بازی‌ها به 38 بازی این مشکلات را دامن می زند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه امسال در بحث مالی و اعتباری هزینه‌های متفرقه از جمله هزینه حضور نیروی انتظامی، اورژانس و... را در جلساتی که داشتیم از دوش تیم برداشتیم، تصریح کرد: با این وجود حمایت نهادهای استانی در تامین بخشی از منابع مالی باشگاه ضروری است.

پورپناهی خواستار حمایت استانداری، سازمان ورزش و جوانان، بخش خصوصی و... از این تیم شد و خاطرنشان کرد: حمایت‌ها نباید در جهت رفع تکلیف باشد، بلکه حمایت واقعی و عملی را باید شاهد باشیم؛ چراکه این تیم متعلق استان است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نظر شورا و شهردار اردبیل را در خصوص حمایت واقعی از این تیم مساعد دانست و گفت: ما در راستای حمایت از تیم شهرداری اردبیل بحث توسعه اجتماعی و نشاط جامعه را پیگیری می‌کنیم و نظر شورا و شهردار اردبیل نیز همین است.

وی با اشاره به مشکلات تیم شهرداری در زمینه تامین زمین تمرین، ادامه داد: مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای تامین سخت افزارهای مورد نیاز تلاش می‌کند، اما برخی بسترها وجود ندارد و نیازمند حمایت است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تاکید کرد: با این حال امسال با برنامه‌ریزی منسجم تلاش شده با توجه بیشتر و جلب حمایت نهادها و شهروندان، تیم را برای موفقیت‌های چشمگیر در لیگ یک تدارک ببینیم و در این زمینه موفق بوده‌ایم.

پورپناهی موفقیت این تیم را در بحث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه یکی از اولویت‌های شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل دانست و تصریح کرد: این تیم امروز انگیزه و نشاط اجتماعی را در جامعه تزریق کرده است، که نمونه این مهم را می توان در مدارس فوتبال شهردای اردبیل مشاهده کرد، که با استقبال گسترده نونهالان و نوجوانان مواجه بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به درخواست شش میلیون تومانی صدا و سیما برای پخش هر بازی خانگی، خاطرنشان کرد: اگر بحث ورزش را در راستای سلامتی جامعه و نشاط اجتماعی در نظر بگیریم، باید تاکید کرد که ایجاد نشاط و کمک به توسعه آن از وظایف صدا و سیما بوده و اگر به دنبال آن است باید به وظیفه خود عمل کند، اگر نه که باید تکلیف مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه بازی‌های خارج از خانه این تیم نیز به دلیل پخش مستقیم سایر استان ها؛ می تواند از طریق شبکه سبلان به شهروندان اردبیلی ارائه شود، عنوان کرد: نگاه‌ها در این زمینه مناسب نیست.

پورپناهی در زمینه جذب بازیکنان جدید به این تیم گفت: در جذب بازیکنان به نفرات بومی شاغل در لیگ2های کشوری اولویت دادیم، اما برخی هزینه‌های بالا مطالبه کردند و انتظارات زیادی داشتند، که موفق نشدیم آنها را جذب کنیم، اما در مجموع بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شده اند.

وی با تاکید بر عدم دخالت خود در زمینه جذب بازیکنان، در خصوص بحث صعود به لیگ برتر، گفت: نباید خودمان را گول بزنیم، ما بسترهای صعود را هنوز نداریم و نباید در این خصوص انتظارات را بالا برد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل هدف گذاری تیم را قرار گرفتن در بالای جدول و تثبیت در لیگ دسته یک عنوان و خاطرنشان کرد: لیگ امسال فشرده و حریفان نیز بسیار سرسخت هستند، با این حال نیم نگاهی به سه رده بالای جدول داریم، اما تاکید دارم که رسانه‌ها باید کمک کنند که انتظارات بیهوده بالا نرود؛ چراکه این تیم دومین سال حضور در لیگ را پشت سر می‌گذارد و در کنار آن دغدغه و مشکلات نیز بسیار زیاد است.

ارسال نظرات