تفکر بسیجی و اطاعت از رهبری شاه کلید حل مشکلات است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل شاه کلید حل مشکلات را ترویج تفکر بسیجی و اطاعت از رهبر انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۵۴۷۰۴۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام اکبر اکبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در اولین نشست بسیج تخصصی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: اندیشه تابناک امام راحل برگرفته از اسلام ناب و آموزه های اولیای الهی بوده و در حوزه جهادکشاورزی نیز موثرترین اندیشه، تفکر بسیجی است.

وی داعش و وهابیت را نشخوار امریکا و مولود نحس انگلستان برای جنگ نیابتی صهیونسیم علیه اسلام دانست و افزود:چاره کار در تکیه به ولایت و امامت است و امت واحده هرگز در برابر هجمه ها شکست نخواهد خورد.

وی ادامه داد:امروز تفکر بسیجی، ترفند شوم دشمن یعنی اسلام هراسی و ایران هراسی را بی اثر کرده و و با هدایت رهبری و همراهی مردم آگاه، گره مشکلات اقتصادی حتی در خارج از کشور نیز گشوده شده است.

وی در ادامه سخنانش با قدردانی از بسیجیان ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل از سرهنگ خلبان شهید غفور جدی به عنوان یکی از نمادهای ایثار و فداکاری این استان در دفاع مقدس یاد کرد.

پخش کلیپ عملکرد و توانمندی های حوزه کشاورزی استان اردبیل از بخش های قابل ذکر این نشست بود.

در پایان نخستین نشست بسیج تخصصی ادارات تابعه سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی برای شرکت کنندگان در برگزار شد.

ارسال نظرات