به همراه 18 شهر دیگر:

پرواز حج، اول شهریور از فرودگاه یزد آغاز می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از تدارک ویژه فرودگاه‌های ایران برای اعزام زائران بیت‌اله الحرام از اول شهریور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور: جلسه‌ای با حضور رحمت‌اله مه‌آبادی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور، حسین اسنفدیاری مشاور اجرایی مدیر عامل، منوچهر سپاسی سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیران ‌کل و مسئولان حج فرودگاه‌هایی که پروازهای حج تمتع از را انجام می‌دهند برگزار شد.
رحمت‌اله مه‌آبادی در این نشست گفت: امسال پروازهای حج تمتع از 19 فرودگاه کشور با همکاری سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر(هما)، شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت هواپیمایی سعودی از تاریخ اول شهریور انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه، چند نمونه از پوشش های مخصوص طراحی‌شده برای همکاران فرودگاهی که قرار است به‌عنوان راهنما و پاسخگوی سوالات حجاج در ترمینال فرودگاه‌ها حضور یابند، رونمایی شد.

امسال زائران سرزمین وحی از فرودگاه های اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تهران، رشت، زنجان، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، مشهد، همدان و یزد به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام خواهند شد.

 

ارسال نظرات