خبرهای داغ:
پدر اولین شهید مدافع حرم خوزستان:

به بصیرت و شجاعت پسرم افتخار می کنم

جمعی از مسئولین و کارکنان سپاه خوزستان به همراه اصحاب رسانه در دیداری صمیمی با خانواده «شهید سیدمهدی موسوی» اولین شهید مدافع حرم، پای صحبت پدر ایشان از خصوصیات شهید نشستند.
کد خبر: ۸۵۴۷۲۳۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسئولین و کارکنان سپاه به همراه اصحاب رسانه در دیداری صمیمی با خانواده «شهید سیدمهدی موسوی» اولین شهید مدافع حرم، پای صحبت پدر ایشان از خصوصیات شهید نشستند.

در این دیدار صمیمی پدر شهید سید مهدی موسوی، اولین شهید بسیجی مدافع حرم، ضمن خیر مقدم به فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و همکاران و اصحاب رسانه به بیان ویژگی های اخلاقی فردی فرزند شهیدش پرداخت و گفت: بصیرت و شجاعت از ویژگی های خاص شهید بود  و افتخار من به سیدمهدی به دلیل همین دو ویژگی بارز او یعنی بصیرت و دلیری است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان، ضمن قدر دانی از خانواده شهید موسوی بیان داشت: امروز مفتخریم  به دیدار از خانواده شهیدی آمده ایم که جزء اولین هایی بودند که برای دفاع از حرم عازم سوریه شدند و در یک دوره 45روزه در جنگ سوریه چنان توانمند ی ازخودنشان دادند که دوباره در مرحله بعدی برای دفاع از سوریه در صحنه حضور یافتند و با شهادت خود افتخاری شدند یرای استان خوزستان و کل کشور و مادیدیم که بعد از شهادت ایشان بود که موجی از داوطلبان برای دفاع آماده جنگ با تکفیری ها شدند.

وی در ادامه افزود: شهدا زنده اند ناظر هستند و قطعا اعمال و رفتار امروز مارا می بینند و به حمدالله به برکت این ایثارگری ها وشهادتهاست که ما الان شاهد امنیت کاملی در جامعه و کشورهستیم.

در پایان تندیس و لوح یادبودی به خانواده شهیدسیدمهدی موسوی اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها