خبرهای داغ:
بسته خبری

بی بی سی و وکالت گزارشگر رشوه بگیر!

بی بی سی سعی نموده است از زبان ویکی لیکس به سرعت جلوی انتشار این واقعیت را بگیرد و در این زمینه جریان سازی به نفع گزارشگر حقوق بشر را جهت دهی نماید.
کد خبر: ۸۵۴۷۳۹۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از دیده بان،خلاصه ای از آخرین اخبار رسانه های فارسی زبان و جریانهای سیاسی به شرح ذیل می باشد:

 

جریان سازی مستمر صهیونیست ها در حاشیه توافق هسته ای

صدای آمریکا: صدها نفر در لس آنجلس علیه توافق اتمی ایران تظاهرات کردند

در حاشیه سازی ها پس از توافق هسته ای ایران با 1+5 همچنان برخی از صهیونیست های آمریکایی با حرکات مختلف اعتراضات خود را نشان میدهند.بطوریکه در همان زمان مذاکرات هم رژیم صهیونیستی از مخالفان این تفاهم بود و همچنان با لابی های صهیونیستی خود در آمریکا در تلاش برای رسیدن به اهداف خود می باشد.اما این به ظاهر تظاهرات را میتوان به نوعی سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن صهیونیست ها در جریان این مذاکرات دانست.

 

ترکیه حامی پوششی داعش در ظاهری مبارز با تروریسم

صدای آمریکا: ترکیه خواستار نشست ویژه ناتو شد

پس از رسوایی های مختلف از حمایت ترکیه از تروریست های تکفیری داعش و همچنین ارتباط پسر اردوغان با برخی از رهبران داعش و گرفتن عکس یادگاری با آنها، اکنون به ظاهر ترکیه قصد مبارزه با تروریسم را دارد و آمریکا حامی این کشور شده است تا جایی که وارد حریم هوایی کشورهای دیگر شود با اجازه آمریکا و آمریکا علاوه بر حمایت های مختلف حتی در سایت خود برای این حرکات ترکیه نظر سنجی راه اندازی نموده است.

 تبلیغات رادیو فردا برای ترکیه

رادیو فردا: ترکیه و آمریکا دست به اقدام متشرک علیه «داعش» در سوریه می‌زنند

در این گزارش رادیو فردا سعی نموده است اقدامات ترکیه را زیر چتر حمایت آمریکا موجه نشان داده و چهره ای مبارز با تروریست از ترکیه تبلیغ نماید.در این اقدام ترکیه متحد آمریکا برای انجام اهداف خاص خود در این منطقه است و داعش به عنوان بهانه ای پوششی نام برده می شود.

 

 قاچاق انسان در ایران!

رادیو فردا: آمریکا بار دیگر ايران را در فهرست سياه قاچاق انسان قرار داد

در گزارش رادیو فردا ايران را در فهرست کشورهایی قرار داده است که در کار قاچاق انسان هستند.این در حالی است که در کنار جریان سازی های مختلف برای جمهوری اسلامی موج تازه ای از تبلیغات در این خصوص در رسانه های فارسی زبان شروع شده است.

 

رسانه آل سعود:ناقض آتش بس حوثی ها هستند

العربیه: نقض آتش بس از سوی شبه نظامیان حوثی در تعز، لحج و مارب

از زمان تجاوز نظامی عربستان به خاک یمن و کشتار وحشیانه انسان های بی دفاع و غیر نظامیان ، بارها آتش بس های مختلف در یمن را آل سعود نقض نموده اند و اکنون رسانه این کشور سعی دارد دلیل این جنایات و ناقض آتش بس، اوضاع یمن و خلاصه همه مشکلات را از جانب حوثی ها نشان دهد.این عملیات روانی العربیه در کنار تبلیغات و اخبار کذب در این شبکه بخشی از پروژه آل سعود نسبت به یمن است.

 

تعبیر BBC فارسی از اتحاد ترکیه و آمریکا به بهانه داعش

بی بی سی: ترکیه و آمریکا در شمال سوریه 'ناحیه حائل ایجاد می کنند'

شروع پروژه حملات ترکیه به داعش در ظاهر و نفوذ و ورود به حریم هوایی سوریه بدنبال اهداف آمریکا در منطقه بوده است تا بتوانند برای ایجاد یک نوار حائل در شمال سوریه بهانه ای موجه داشته باشند.همچنین این احتمال وجود دارد که اتحاد این دو کشور برای مقابله با پیشرفت کرد ها در حملات اخیر خود به مواضع تروریست های تکفیری برای نابودی داعش در منطقه باشد.

 

بی بی سی مدافع رشوه گرفتن احمد شهید

بی بی سی: واکنش ویکی لیکس به ادعای پول گرفتن احمد شهید از عربستان

بی بی سی سعی نموده است از زبان ویکی لیکس به سرعت جلوی انتشار این واقعیت را بگیرد و در این زمینه جریان سازی به نفع گزارشگر حقوق بشر را جهت دهی نماید.جالب اینکه احمد شهید در پی انتشار این حقیقت با رسانه ی مدافع خود مصاحبه ای در این زمینه انجام میدهد.اکنون میتوان پازل کلام و جهت دهی احمد شهید را در خصوص حقوق بشر در ایران را با انتشار این حقیقت به پایان رساند.

 

وفاداری بی بی سی به پهلوی ها

بی بی سی : آرامگاه آخرین پادشاه ایران، سی و پنج سال پس از مرگ او

در سالمرگ محمد رضا پهلوی این رسانه فارسی زبان با فرستادن گزارشگر خود به قاهره سعی در نشان دادن وفاداری خود به پهلوی ها را داشته و مظلوم نمایی و زنده نگه داشتن نام آنها را در دستور کار خود دارد.

 

اسلام هراسی به سبک دویچه وله

دویچه وله: سوءقصد انتحاری توسط دختری ۱۰ساله برای اسلام‌گرایان بوکوحرام

در پی اقدامات وحشیانه تروریست های بوکوحرام که تنها با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی فعالیت خود را تحت حمایت حامیان این جریان شروع نموده اند، در زمان های مختلفی علاوه بر کشتار انسن های بیگناه که در میان آنها مسلمانان الویت هستند با نام اسلام سعی در ضربه زدن به ریشه های اسلام ناب محمدی (ص) را دارند و در این بین رسانه های معاند اسلام مانند دویچه وله هم پوشش خبری و تبلیغات را بر عهده دارند.

 

واکنش رادیو فرانسه به دیدار وزیر خارجه ایران با مراجع شیعیان در نجف

رادیو فرانسه: وزیر امورخارجه ایران درباره توافق هسته‌ای با مراجع شیعیان در نجف گفت‌وگو کرد

این رادیو در گزارش خود سعی دارد با واکنش نشان دادن به سفر وزیر خارجه کشورمان به سه کشور عربی حاشیه خلیج فارس، این اقدام را در جهت کاستن تنش در منطقه و نگرانی‌ این کشورها نسبت به توافق صورت گرفته درباره پرونده هسته ای ایران نشان دهد.البته ناگفته نماند که یک قسمت اصلی تنش ها فرانسه است که با حمایت از تروریست ها چه در گذشته و حال ( منافقین و تکفیری ها ) همچنان روند چندگانه ای را در سیاست خود اعمال می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها