نماز جمعه از ارکان مهم فرهنگی نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه گلوگاه گفت: نماز جمعه یکی از ارکان مهم فرهنگی نظام است و نباید غافل شویم، اگر کسی در این مورد غفلت کند به نظام خیانت کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۷۴۵۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

 

 




 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی ظهر امروز در همایش هم اندیشان نماز جمعه گلوگاه ضمن گرامیداشت سالروز اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب گفت: جایگاه و ظرفیت نماز جمعه بسیار مهم است و شرط اساسی نماز جمعه، ایمان است زیرا اگر کسی ایمان قوی داشته باشد، حضورش در نماز جمعه پررنگ می‌شود.

وی مطرح کرد: مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی در تاریخ ثبت خواهد شد و آیندگان به این عزم افتخار می کنند زیرا این ملت گام به گام با رهبرشان همراهی می‌کنند.

امام جمعه گلوگاه گفت: بر اساس آموزه های قرآنی نماز جمعه از هرکاری بهتر است و مسلمانان باید به دنبال معرفت نماز جمعه بروند. در سیره علوی نیز نماز جمعه تاکید شده‌ است، اولین حرکت پیامبر در مدینه اقامه نماز جمعه بود.

 میراحمدی بیان کرد: دشمنان به نماز جمعه حساس شده اند و از اول انقلاب نیز دبه دنبال از بین بردن نماز جمعه بودند و به فضل خدا نماز جمعه در شرایط جنگ نیز ترک نشد اما باید مراقب باشیم زیرا دشمن به دنبال کم رنگ شدن و ضعیف جلوه دادن نماز جمعه است.

 وی گفت: نماز جمعه جناحی و سیاسی نیست، تریبون نظام است و به شخص خاصی مربوط نیست، جای تسویه حساب شخصی نیست بلکه محل موضع‌گیری نظام است.

امام جمعه گلوگاه مطرح کرد: مردم گلوگاه مردم سیاسی و مذهبی هستند و به علت درک بالاس سیاسی پیگیر خطبه های نماز جمعه هستند. حتی در موضوع مذاکرات هسته ای مردم پیگیر نظرات ائمه جمعه بودند و مواضع ائمه جمعه برای مردم مهم بود.

میراحمدی در پایان افزود: نماز جمعه یکی از ارکان مهم فرهنگی نظام است و نباید غافل شویم اگر کسی در این مورد غفلت کند به نظام خیانت کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها