برترين هاي مسابقات کاراته کنترلی بسيج پارس آباد معرفي شدند

مسابقات کاراته کنترلی قهرماني بسيج شهرستان پارس آباد با معرفي برترين هاي هر اوزان به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۴۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مسابقات کاراته کنترلی قهرماني بسيج پارس آباد در رده نوجوانان با شرکت مدعیان این رده سنی از باشگاه‌ها و تیم‌های فعال کاراته روز دوشنبه در اين شهرستان برگزار شد.

این مسابقات در رده سنی نوجوانان، بین مدعیان کاراته پارس آباد در حالی به انجام رسید که با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر نوجوانان کاراته‌کا، استقبال از آن نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در پارس آباد بیشتر شده بود.

مدعیان اوزان مختلف که در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان شرکت کرده بودند، در سالن ورزشي 9 دي رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند که در پایان این پیکارها در رقابت‌های بخش انفرادیبه ترتیب مقام های اول در اوزان (42-) به مهدی علیزاده، (47-) الشن دادگر، (52-) محمد رزمی، (57-) سهیل رضایی، (63-) نیما شهبازی، (70-) عبداله الهیاری و (70+) علی فتحی پوربا غلبه بر دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافته و موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

در حالی که در این دوره از پیکارها نزدیک به 40 کاراته كا با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم كاراته پارس آباد به رقابت‌های قهرمانی بسيج استان اعزام شوند.

مسابقات کاراته کنترلی قهرماني بسيج پارس آباد به میزبانی تربيت بدني سپاه و با همکاری مربیان و داوران کاراته کنترلی اين شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات