اصولگرایان در انتخابات، یک دل می شوند / آتش سوزی های اخیر ضعف مسئولان را نشان داد

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل گفت: گروه‌های اصولگرا برای حضور قدرتمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان لیست واحد و مشترکی را ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، امیدعلی رعنایی، دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: گروه‌ها و جریان اصولگرایی در آستانه انتخابات آرام آرام به نقطه وحدت و اشتراک و اتحاد واقعی می‌رسند و تمام تلاششان بر این خواهد بود تا با یک لیست مشترک قدرتمند و توانمند در صحنه حضور پیدا کنند.

وی اصولگرایی را جریان مبارک در حیات طیبه انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: باید به جریان اصولگرایی به عنوان یک جریان فکری مستمر، پویا و هدفمند نگاه کنیم و از برخی انتصاب‌های فردی، گروهی و حزب خاص به این جریان پرهیز داشته باشیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل یادآور شد: از دهه 80 بعد از ناکامی جریان سازندگی و اصلاحات، اصولگرایی با تفکر برگرفته از آرمان بلند انقلاب اسلامی و اندیشه شایسته امام راحل تقویت شد تا بتواند با حرکت اصیل خود یک اعتماد به نفس واقعی را در تأمین نیازهای واقعی به وجود آورد.

رعنایی تصریح کرد: هدف ما از فعالیت مثبت و رو به جلوی این جریان هیچ ربطی به فرد خاص یا طیف مشخصی ندارد، بلکه باید یقین داشته باشیم که امروز جریان فکری اصولگرایی به یک گفتمان قابل قبول و قابل پذیرش در جامعه تبدیل شده و خط بطلان بر جریان سیاسی مبتنی بر گفتمان لیبرال دموکراسی، ‌توسعه سیاسی یا دامن زدن به برخی از آزادی‌های نامشروع کشیده است.

وی افزود: قطعاً در انتخابات پیش‌رو چه در انتخابات مجلس دهم و چه انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم اقبال خوبی را به این جریان نشان خواهند داد و بار دیگر ثابت خواهد شد که جریان ناب اصولگرایی که از مجلس هفتم با اقبال خوب مردم روبه‌رو شده، همچنان حامیان و طرفداران بی‌شماری دارد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: مردم یقین داشته باشند که جریان اصولگرایی با پشت سر گذاشتن جریان اصلاح‌طلبی و اعتدال سعی خواهد کرد تا در تأمین منافع مردم حرکت و اقدامی اساسی انجام دهد.

رعنایی با بیان اینکه حزب رهپویان هنوز به جمع‌بندی برای انتخاب گزینه‌های انتخاباتی نرسیده و بیشتر به دنبال تبیین شاخص‌ها و مصداق‌ها هستیم، افزود: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بوده، بهتر و شایسته است تا حضور مردم در عرصه‌های انتخابات را با همراهی احزاب و گروه‌ها شاهد باشیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل گفت: گروه‌های اصولگرا برای حضور قدرتمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان لیست واحد و مشترکی را ارائه می‌کنند.

آتش سوزی های اخیر ضعف مسئولان را نشان داد

امید علی رعنایی گفت: با اشاره به ظرفیت‌های مناسب توسعه استان و بهره ‌نگرفتن از این ظرفیت‌ها بیان کرد: مردم نقاط مختلف استان به ویژه شمال این استان از ضعف مدیریت نماینده مجلس و برخی از مدیران استانی رنج می‌برند، به طوری که این نابسامانی و ناکارآمدی مدیریتی در آتش‌سوزی‌های اخیر که خسارت هنگفتی را به مردم وارد کرد قابل مشاهده و لمس است.

وی گفت: اگر قرار باشد این دوره برای انتخابات ورود پیدا کنیم قطعا با نگاه درست و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه شمال استان اقدام خواهیم کرد چرا که ما در پارس‌‌آباد و بیله‌سوار روی گنجینه ثروتی نشسته‌ایم که قدر و نعمت آن را نمی‌دانیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل عنوان کرد: به جای آنکه کاندیداهای مجلس به فکر خرج کردن پول و وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت باشند تا در صورت راهیابی به مجلس نیز خواسته‌های صاحبان این کانون ثروت و قدرت را برآورده کنند بهتر است، خدمت صادقانه در سرلوحه کارها باشد.

*حزب رهپویان قوی‌ترین تشکل در اردبیل است

وی با انتقاد از نبود تفکر حزبی و گروهی در کشور و فعال نبودن احزاب به صورت فراگیر گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که حزب رهپویان قوی‌ترین حزب استان اردبیل است که در طول سال با برگزاری جلسات مختلف تلاش می‌کند تا خود را حزب موسم انتخابات معرفی نکند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اردبیل ادامه داد: هر چند برخی از احزاب و گروه‌ها فعالیت خود را تنها در ایام انتخابات متمرکز می‌کنند اما حزب رهپویان با تمام توان فعالیت حزبی و گروهی خود را آغاز کرده و قرار است لیست واحدی نیز در این زمینه ارائه کند.

رعنایی تصریح کرد:‌ این حزب و جمعیت فعال سیاسی برگرفته از اندیشه‌های اسلامی و دینی قطعاً در همه مناطق تشکیلاتی قوی و منسجم دارد که هم در گروه خواهران و هم برادران در صنوف و طیف‌های مختلف تلاش جدی بر این است تا از دانشگاه‌ها و جامعه فرهنگیان گرفته تا بازار و اصناف این مجموعه بتواند عضوگیری کرده و فعالیت‌هایش را ادامه دهد.

وی یادآور شد: قطعاً در آستانه انتخابات حزب رهپویان بیش از هر زمان دیگر فعالیت خود را به انجام می‌رساند تا شایسته‌ترین و لایق‌ترین افراد وارد مجلس شده و در این زمینه ما به ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان امیدواریم.

ارسال نظرات