مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت:

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم‌ها نیست

آمریکا به این نتیجه رسیده بود که با تحریم‌ها نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند به همین دلیل مذاکرات با غرب چندان هم لزومی نداشت؛ عمده مشکلات اقتصادی کشور ما از درون کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۷۷۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین غفاریان، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره عدم لزوم مذاکرات با غرب در بهبود مسال اقتصادی کشور، گفت: استکبار و در راس آن آمریکا به این نتیجه رسیده بود که با تحریم‌ها نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند به همین دلیل مذاکرات با غرب چندان هم لزومی نداشت عمده مشکلات اقتصادی کشور ما مربوط به بیرون و تحریم‌ها نیست بلکه از درون کشور است.

وی با اشاره به این مطلب که روی صحبت ما با مجلس است، افزود: متن برجام و صحبت‌های اخیر جان کری و اوباما نشان داده بود که هندسه سخت تحریم‌ها قابل شکستن بود کما این‌که پیش از آن هم همین ملت، ملت سال 57، ملت 8 سال دفاع مقدس و تحریم‌های این چند سال است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: اگر به سیر تاریخی چند دهه بعد از انقلاب توجه شود آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود با ما عمل نکرده است.

غفاریان بیان داشت: گویا روند پیمان سعدآباد تکرار می‌شود صحبت‌های اخیر جان‌کری به شدت ما را ترساند که چرا آمریکا با چنین سابقه دشمنی راغب شده تا حتما مذاکرات به توافق برسد شاید علت آن پیروزی یک حزب در داخل کشور ما بوده است.

وی با اشاره به جامعه شناسی کشور لیبی ابراز کرد: چنین به نظر می‌رسد که گویا سناریوی لیبی نقطه به نقطه برای کشور ما چیده می‌شود اگر چه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت مردم می‌توان از آن جلوگیری کرد اما مسؤولان نیز باید هوشیار باشند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به این‌که اصول اولیه مذاکرات زنده نگه داشتن عزت ملی است، اظهار داشت: با بررسی برجام مشخص می‌شود که اشکالات و معزلات متعددی رعایت نشده است با توجه به الفبای سیاسی وقتی دشمن خطوط فعالیت شما را با جزئیات آن مشخص می‌کند و شما خطوط تعهدی دشمن را با ابهام بیان می‌کنید این طور قطع به سود دشمن است.

غفاریان عنوان کرد: شوق کشورهای اروپایی برای ورود به ایران این خطر را برای کشور ما ایجاد می‌کند که به سمت تولید نرفته و بیشتر به سمت واردات بروند.

وی گفت: امروز دوران امتحان مجلسی‌ها است که در تشخیص دشمن بصیرت خود را نشان داده و اجازه بازی دشمن در زمین ما داده نشود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اجازه ورود فابیوس به کشور عنوان کرد: دستور قطعی صدور ورود آن خون‌ها به دستور فابیوس بوده است نکته این جا است که یک زمان یک نفر ایرانی زمانی از سفارت آمریکا بالا می‌رود به او اجازه نداند که نماینده ما در سازمان بین الملل شود حالا ما چگونه می توانیم به فردی اجازه دهیم وارد کشور شود مسؤول انتقال خون‌های آلوده به ایران بوده است.

ارسال نظرات