تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ دسته یک کشور حضور می‌یابد‌

رئیس هیئت فوتبال اردبیل گفت: تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ دسته یک کشور حضور می‌یابد‌.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صمد نوتاش، در جلسه بررسی وضیعت فوتبال بانوان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 11 بازیکن اردبیلی در رده‌های مختلف تیم ملی بازی می‌کنند که این امر نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

نوتاش تصریح کرد: اردبیل در چند سال اخیر فوتبالیست‌های مطرحی همچون سجاد شهباززاده، کریم انصاری‌فرد، مهرداد بایرامی را تحویل تیم ملی داده ‌و هم‌اکنون فوتبال اردبیل نماینده‌های زیادی در رده‌های سنی تیم ملی دارد که این امر قابل قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه در لیگ برتر امسال بیش از 10 بازیکن اردبیل در تیم‌های مختلف لیگ برتری کشور بازی خواهند کرد، افزود: بسیاری از این بازیکنان نقش کلیدی برای تیم‌های خود داشته و از بازیکنان مطرح کشورمان در لیگ برتر کشور به شمار می‌روند.

رئیس هیئت فوتبال استان گفت: امسال علاوه بر اینکه بازیکنان مطرح در لیگ برتر فوتبال کشور بازی می‌کنند مربیان مطرحی چون علی دایی، یحیی گل‌محمدی و فرهاد کاظمی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهند داشت تا از اعتبار و حیثیت فوتبال اردبیل و تیم‌های خود دفاع کنند.

نوتاش بیان کرد: در حال حاضر 45 ملی‌پوش فوتبال بانوان اردبیل نیز سابقه حضور در تیم ملی فوتبال را دارند که هم‌اکنون دو بازیکن مطرح اردبیل به نام آیناز غیایی مقدم و یاسمن فرمانی در تیم ملی بازی می‌کنند و از مهره‌های کلیدی تیم ملی به شمار می‌روند.

وی افزود: فوتبال بانوان در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل‌توجهی داشته و رفته‌رفته انتظار می‌رود فوتبال بانوان در اردبیل به جایگاه اصلی خود دست یابد که این امر نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده امسال تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد یک تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ برتر فوتبال کشور باشیم تا فوتبال بانوان اردبیل به جایگاه والای خود دست یابد.

ارسال نظرات