رئیس اداره ی آموزش و پرورش ابرکوه خبر داد:

افزایش 58 درصدی قبولی دانش آموزان ابرکوه درآزمون سراسری سال 94

رئیس اداره ی آموزش و پرورش ابرکوه: به رغم کاهش 53 نفری شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94، تعداد پذیرفته شدگان به 58 درصد افزایش یافته و امسال 19 نفر از دانش آموزان ابرکوه، حائز رتبه ی زیرهزار در آزمون سراسری شدند.
کد خبر: ۸۵۴۸۰۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در جلسه ی این هفته ی شورای اسلامی،رئیس اداره آموزش و پروش شهرستان به همراه معاونت این اداره،  در محل شورای اسلامی شهر حضور یافته و گزارشی از تعداد و اسامی پذیرفته شدگان شهرستان در آزمون سراسری ارائه کرد و گفت: به رغم کاهش 53 نفری شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94، تعداد پذیرفته شدگان به 58 درصد افزایش یافته و امسال 19 نفر از دانش آموزان ابرکوه، حائز رتبه ی زیرهزار در آزمون سراسری شدند.
وی افرود: در آزمون سراسری امسال، شهرستان ابرکوه به لحاظ کمی و کیفی، رتبه ی قابل توجهی را به خود اختصاص داده که این امر را مدیون دانش آموزان و جامعه ی فرهنکی شهرستان هستیم.
وی اظهار داشت: با هماهنکی های انجام شده به منظور آشنایی و انتخاب رشته ی صحیح دانش آموزان ، مشاورین آموزش دیده در مکان های پیش بینی شده حضور یافته و دانش آموزان و والدین را راهنمایی خواهند کرد.
شهرداری و شورای اسلامی شهر،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ریاست آموزش و پروش شهرستان و دست اندرکاران آن، برای این ارگان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.
گفتنی است مراسم تقدیراز این دانش آموزان از سوی اداره ی آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان سال سوم متوسطه به منظور ایجاد انگیزه و آشنایی با پذیرفته شدگان، اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار