تجلبل از کسب کننده رتبه 9 کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی

استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی از میثم فرج پور نیری به دلیل کسب رتبه 9 کنکور سراسری در گروه آزمایشی علوم تجربی قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل سرمایه گذاری جدی برای تربیت جوانان متعهد و متخصص را از رسالت های سنگین آموزش و پرورش دانست وگفت: در تحقق این امر حیاتی ، تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط و علی الخصوص خانواده ها باید یاری گر دستگاه تعلیم و تربیت باشند.

وی با اشاره به وجود دانش آموزان مستعد در نقاط مختلف استان افزود: شورای آموزش و پرورش استان با این دید که هراقدام علمی برای کمک به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان امروز، گامی در جهت تعالی آینده جامعه است به فعالیت و انجام وظیفه می پردازد.

او با تاکید بر تامین فضاهای آموزشی استاندارد و تجهیزات کافی برای دانش آموزان، از اداره کل تجهیز ، توسعه و نوسازی مدارس استان خواست طرح جامع مدارس شامل آخرین وضعیت فیزیکی ساختمان های آموزشی، میزان پیشرفت مدارس در حال احداث، برآورد نیاز مناطق مختلف استان به فضاهای آموزشی در چند سال آینده و مواردی از این قبیل را تهیه و برای امعان نظر و بهره برداری های لازم در تصمیم گیری های بعدی به شورای آموزش و پرورش استان ارایه کند.

ارسال نظرات