مدرس حوزه و دانشگاه :

اساسي ترين مشكلات امروز در خانواده ها موضوع طلاق عاطفي است

دكتر صحرايي در هيئت شهداي قشر پايگاه مقاومت بسيج نصر كارخانه نساجي سيدالشهداء اردكان در خصوص مسائل خانواده مطالبي را ایراد کرد.
کد خبر: ۸۵۴۸۲۵۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، جلسه هيئت شهداي قشر پايگاه مقاومت بسيج نصر از حوزه مقاومت بسيج كارگري شهيد برونسي ناحيه اردكان با سخنراني" دكتر حسين صحرايي" و با حضور اعضاء حلقه صالحين و برخي از مسئولين كارخانه برگزار شد.

مشاور خانواده در اين جلسه با بيان روايتي از امام صادق (ع) كه هر حركتي نياز به شناخت دارد ادامه داد: اگر در حرکتی شناخت نداشته باشيم به بيراهه مي رويم و در بيراهه رفتن هم گمراهي حتمي است.
وی با اشاره به وجود دو نوع طلاق يكي طلاق رسمي و ديگري طلاق عاطفي ضمن تشريح و تفهيم مفهوم هريك به برخي از دلايل افزايش طلاق عاطفي در بين خانواده هاي امروزي پرداخت.
دكتر صحرايي در ادامه از جمله توقعات زنان از مردان را رازدار بودن،مديريت اقتصادي خانواده و واگذاري مديريت داخلي خانواده به زنان و مديريت ارتباطات برشمرد.
مدرس حوزه و دانشگاه  خاطر نشان کرد: در بحث تربيت فرزندان بايد چهار عنصرشخصيت،اعتماد به نفس ،عزت نفس و شايستگي را در فرزندانمان تقويت و رشد دهيم.

صحرایی با بیان اینکه شرايط جامعه امروزي يك جامعه باز است و فرزندان از فضاي مجازي بیشتر استفاده می کنند گفت: والدين موظفند براي گمراه نشدن فرزندان و به بيراهه نرفتن آنها اطلاعات لازم و مورد نياز در زمينه مسائل جنسي را به آنها بدهند.

ارسال نظرات