خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

روابط‌عمومی‌و‌تبلیغات ضرورت‌و‌نیاز هر جامعه‌ای و مقدمه‌هر کاری است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در مجموعه روابط عمومی و تبلیغات نگاهمان محدود به ساعات اداری نیست و گفتمانی که در این عرصه برای خودمان تعریف نموده ایم بحث اثربخشی کارها و برنامه هایمان است.
کد خبر: ۸۵۴۸۳۳۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مراسم اختتامیه دوره جامع آموزشی مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس با حضور حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار گردید.

حجت الاسلام حاجی زاده در مراسم اختتامیه دوره جامع آموزشی مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس گفت: مجموعه روابط عمومی سپاه فجر با در نظر گرفتن ظرفیت وامکاناتی که در اختیار دارد مجموعه تاثیرگذاری است و با توجه به گستره وسیع استان فارس کار خودش را به خوبی انجام می دهد.

وی افزود با اشاره جوان بودن و با نشاط بودن مجموعه روابط عمومی سپاه فجر فارس گفت: انگیزه در ارائه یک کار مطلوب، ارزشمند و جامع بسیار مهم است، در مجموعه روابط عمومی و تبلیغات نگاهمان محدود به ساعات اداری نیست و گفتمانی که در این عرصه برای خودمان تعریف نموده ایم بحث اثربخشی کارها و برنامه هایمان است، روابط عمومی و تبلیغات امروز ضرورت و نیاز هر جامعه ای و مقدمه هر کاری است.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت گروه تلویزیونی سپاه فجر فارس گفت: مستند نمودن برنامه های اجرا شده توسط گروه تلویزیونی و انعکاس آن در صدا و سیما کار بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه است، وی همچنین داشتن هوشیاری و دقت در پوشش اخبار و مصاحبه ها و رعایت دقت در اعلام مواضع سپاه و بسیج را از وظایف مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس تعامل با مجموعه فرماندهی نواحی را بسیار مهم دانست و توجه ویژه به منزلت نماز را یکی از مزیت های فعالیت های مدیران روابط عمومی دانست.

حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس، از فعالیت مجموعه روابط عمومی در جریان سفر حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهر شیراز تشکر نمود.

در پایان مراسم اختتامیه دوره جامع آموزشی مدیران روابط عمومی سپاه فجر فارس، با حضور حجت الاسلام حاجی زاده تعدادی از مدیران برتر مجموعه روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها