امام جمعه موقت مهریز:

استکبار ستیزی شعار راهبردی ملت ما است/ولایتمداری و مقاومت رمز عزت

امام جمعه موقت مهریز گفت: استکبار ستیزی و ایستادگی همیشگی در برابر دشمنان اسلام، مسلمین و انقلاب اسلامی شعار راهبردی این ملت و کشور است.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۲۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین ناصر دهقانی زاده در خطبه های نماز جمعه مهریز در مسجد جامع ولی عصر(عج) این شهرستان به توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف اشاره و افزود: اهداف شوم دنیای استکباری با هوشیاری و بصیرت مردم و روحیه مقاومت و ولایتمداری نقش بر آب شده است .
وی اظهار داشت: دشمنان بر علیه ملت و کشور ما تمامی توطئه ها را به کار برده اند ولی به حول و قوه الهی و با ایستادگی، صبوری و دشمن شناسی آن ترفندها نقش بر آب و ملت ما روز به روز به عزت و اقتدار رسیده است .
امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: باید همواره با تاسی به دین و آموزه های الهی در مقابل دشمنان با قدرت و شجاعت و توام با درایت ایستادگی کرد و تسلیم زورگویی ها و خواسته های نامشروع و زیاده خواهانه آنها نشد .
دهقانی زاده گفت: تمام نگاه امت اسلام و حامیان اسلام ناب محمدی(ص) به انقلاب و نظام مقدس اسلامی ما دوخته شده و آنها امروزه با قدرت در برابر اهداف آمریکا و حامیان و اذناب آنها ایستاده اند .
وی گفت: نرمش قهرمانانه همان ایستادگی با عزت و عظمت در برابر دشمنان ، تسلیم ناپذیری، ولایتمداری، داشتن بینش و بصیرت و مقاومت جدی و همه جانبه است .
امام جمعه موقت مهریز در ادامه به نقش وحدت در میان امت اسلام و مسلمین بر علیه کفر جهانی اشاره و از آنها خواست تا با همدلی و قدرت توطئه های شوم آنها را خنثی کنند .
دهقانی زاده گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در داخل و خارج از کشور موضوع مهمی است و باید این امر به عنوان یک وظیفه توسط مردم و مسئولان جدی گرفته شود .
امام جمعه مهریز با قرائت آیات منتخب کلام وحی به اهمیت موضوع صبر و رابطه بین مردم و مسلمانان اشاره و از آنها خواست تا با صبر دینی و انقلابی خود و تحکیم رابطه با خود و با نه دشمنان بر مسائل پیروز شوند .
دهقانی زاده همچنین اظهار داشت: منظور اسلام و کلام وحی رابطه بین خودی ها مسلمانان است و نه اینکه به دنبال رابطه با دشمنان و معاندان باشیم که قطعا غیر قابل قبول است .
وی همچنین به مناسبت های شمسی و قمری هفته جاری اشاره و پیرامون هرکدام به سابقه تاریخی، ثمرات و نتایج و تحلیل آنها در گذر زمان و عبرت آموزی آنها اشاره کرد .
شهادت حضرت حمزه سید الشهدا(ع)، وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، نهضت مشروطیت و نقش شیخ فصل الله نوری و به نقش مهم رهبری و هدایت امت نیز از مواردی بود که به آن پرداخته شد .

وی همچنین به جنایات آمریمایی در سطح دنیا و به خصوص در بمباران اتمی مردم ژاین و کشتار مردم این کشور در حدود 70 سال پیش اشاره و تصریح کرد: دشمنان همواره با انواع توطئه ها و حیله ها دنیال منابع خود هستند در حالی که دانش هسته ای ما فقط برای منافع صلح آمیز است و طبق فتوای مقام معظم رهبری به دنبال ساخت بمب اتمی و هسته ای نیستیم .

 

ارسال نظرات