امام جمعه اهر:

علل شکست نهضت مشروطه به فرموده رهبری بی بصیرتی بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در خطبه های امروز این شهرستان با اشاره به تلاش علمای مشروطه و شهادت شیخ فضل اله نوری گفت: در اثر بی بصیرتی، روشنفکران غرب زده مشروطیت را منحرف کردند که به جرم اعتراض شهید فضل اله نوری وی را به دار آویختند که امروز بنا به فرموده رهبری باید از آن درس عبرت گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده افزود: در سی و چند سالی که نظام جمهوری اسلامی برقرار شده است مردم ما به برکت نظام ولایی بصیر و آگاه هستند و عامل اصلی این آگاهی و بصیرت رهبری فرزانه انقلاب هستند که در هر مقطعی تبیین و روشنگری کرده و مسائل را مطرح می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود پرونده آمریکا را در طول تاریخ بسیار سیاه و خون آلود خوانده و خاطر نشان کرد: با تورق تاریخ انقلاب اسلامی می بینیم که اینها تا مرفق به خون مظلومان و مستضعفان آلوده هستند که نمونه این جنایات بمباران اتمی ناکازاکی و هیروشیما در سال 1945 میلادی توسط آمریکاست که 160هزار نفر از مردم بی گناه کشته و مجروح شدند.

حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: سلطه گران عالم انسان های دروغگو و بی شرمی هستند که دم از حقوق بشر می زنند. آیا حقوق بشر ادعایی این ها غیر از جنایت در فلسطین، جنایت در غزه، جنایت در ویتنام و جنایت در ابوغریب است؟ آیا حقوق بشری که اینها از آن دم می زنند غیر از حمایت از القاعده، حمایت از داعش و حمایت از سعودی هاست که در استان تعز 17 نفر انسان مظلوم را به خاک و خون کشیدند و جمعه سیاه آفریدند؟ حقوق بشر در دیدگاه آمریکا یعنی حمایت از سعودی ها و حمایت از ظالمین و حکام جور است.

وی ادامه داد: سران آمریکا پس از توافق هسته ای نیز از شیطنت خود دست بردار نیستند و در روی میز بودن همه گزینه ها را مطرح می کنند، اما اینها باید به دنبال شستشوی جنایات خود باشند و بدانند که ایران دارای پرونده ای صاف و روشن در نزد مستضعفان و مظلومان عالم می باشد و حضرت امام(ره) می فرمایند: لحـظـه اى نـبـایـد از کـیـد دشـمـنـان غـافـل بـمـانـیم، در نهاد و سرشت آمریکا، کینه و دشمنى با اسلام ناب محمدى(ص ) موج مى زند، باید براى شکستن امواج طوفان ها و فتنه ها و جلوگیرى از سیل آفت ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.

وی تاکید کرد: حقوق بشر را در عترت طاهره امیرالمؤمنین علی(ع) و اولاد امیرالمؤمنین و امروز در جمهوری اسلامی می توان یافت و اسلام و قرآن است که نه تنها حقوق بشر بلکه حقوق حیوان را نیز محترم می شمارد و بر آن تأکید دارد و در جاهای دیگر از آن خبری نیست و هیچ کس نباید در غرب و انسان های الکلی و مرزهای کذایی بدنبال حقوق بشر بوده باشد که اینها از حقوق بشر غافل و با آن غریبه اند و هزاران سال فاصله دارند.

امام جمعه اهر ضمن گرامیداشت 12مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و قدردانی از دست اندرکان این شورا افزود: این شورا واقعاً نقش مهمی در کشور دارد و زیر نظر رهبر فرزانه انقلاب اداره می شود و در مناسبت های مختلف مذهبی، ملی، انقلابی و اعلام راه پیمایی و حمایت از مظلومان عالم نقش بسزایی ایفا می کند که این راه پیمایی های متعدد در طول سال نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

خطیب جمعه اهر با اشاره به رفت و آمد و سفر بعضی از افراد کشورهای دیگر به میهن اسلامی تصریح کرد: دولت کریمه باید دقت بیشتری کند که برخی از این سفرها اگر چه به خاطر بحث های اقتصادی و غیره بوده باشد، مشکوک هستند و بعضی از این افراد از جمله فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه دارای پرونده ای ناسالم و خراب هستند که طبق اسناد منتشره در سال 1990 میلادی، فرآورده های خونی توزیع شده توسط مرکز انتقال خون فرانسه آلوده به ویروسHIV بوده و این مقامات از این آلودگی مطلع بوده اند که در تونس و ایران و دیگر کشور ها با تلفاتی همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این شخص علیه جمهوری اسلامی در طول مذاکرات موضع سیاسی داشته و ارتباط عمیقی با صهیونیست ها دارد و باید دقت کرد تا خدای ناکرده چنین عناصری تحت عنوان آزمون رفتار جمهوری اسلامی که رئیس جمهور فرانسه مطرح کرده است عزت ما را به بازی نگیرند.

ارسال نظرات